המגפה מתפשטת

מצליפים במקלות: עזה נאבקת בקורונה. צפו

הצלפות בשוטים ובמקלות על בשרם של אזרחים שהפרו הוראות: כך פועלים כוחות השיטור של שלטון חמאס ברצועת עזה, במטרה לאכוף את ההנחיות ולעצור את המגפה (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
האלימות הקשה (צילום: מתוך טוויטר)

משרד הבריאות ברצועת עזה עדכן היום (חמישי) כי אובחנו עוד עשרים חולי קורונה, שבסך הכל מספרם עומד על 77 המוגדרים כ'חולים פעילים', וכן שאדם נוסף מת כתוצאה מהנגיף.

ראש משרד המידע הממשלתי בעזה, סלמה מערוף, אמר כי "בוצעו צעדים כדי למנות את מספר הבאים במגע עם חולים ולבודדם, כמו גם לדאוג לאספקת מלאי של מזון למשך שישה חודשים, במטרה לשמור על בטיחות החברה".

יצוין, כי להתפשטות המגפה ישנה השלכה ישירה על המתיחות הביטחונית מול ישראל, הכוללת הפרחת בלוני תבערה ונפץ והשלכת מטעני חבלה, זאת משום שאחת הדרישות שהעביר חמאס לשליח מקטאר היא הכנסה של ערכות לגילוי קורונה ומכונות הנשמה לרצועה.

מתיעוד שצילמו בסתר תושבים בעזה עולה, כי אחת השיטות לאכיפת הוראות הקורונה בעיר היא הפעלת אלימות קשה כלפי אלו הנתפסים מפרים אותן.

באחד הסרטונים, שהופץ ביממה האחרונה ברשתות החברתיות, נראים אזרחים סופגים הצלפות על גופם ממקלות ושוטים המוחזקים בידי שוטרים שהגיעו למקום בניידות.

יצוין, כי במקביל, בחלק אחר של הרצועה נערך היום אירוע של קבלת פנים המונית לאסיר משוחרר, ובמקום לא נעשה כל ניסיון לשמור על מרחק ולאכוף עטיית מסכות.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר