בחסידות נערכים

בתוך ימי האבל: שבת התאחדות בסאדיגורה

מאות חסידי סאדיגורה יגיעו השבת לבית המדרש הגדול של החסידות בעיר בני ברק, שם ייערך שבת התאחדות בראשות האדמו"ר מסאדיגורה • הוקם אהל מיוחד בשל הקורונה (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: בעריש פילמר)

בתוך השלושים להסתלקות האדמו"ר בעל האבירי ים מסאדיגורה, יעלו לשבת מאות חסידים מכל רחבי הארץ לבית המדרש הגדול של החסידות בעיר בני ברק, לשבת התאחדות בראשות בנו האדמו"ר.

במהלך השבת, יערוך לראשונה האדמו"ר הצעיר בן ה-24 את שולחנו, 'טיש', לקהל החסידים, אחרי שבשבת הקודמת נמנע מעריכת השולחן, ורק נשא דברים קצרים לקהל חסידיו.

בסמוך לבית המדרש, הקימו אוהל מיוחד על מנת שהחסידים המשתתפים בטיש יוכלו לעמוד ברווח ולא בצפיפות, בשל ההגבלות עקב מגיפת הקורונה.

התפילות ייערכו בבית המדרש הגדול של החסידות, כאשר כמנהג אבותיו, אדמו"רי בית רוז'ין, יתפלל האדמו"ר בדאוון שטיבל, חדר תפילה מיוחד.

(צילום: צ.פ.)

את סעודות השבת יסעדו החסידים בצוותא באולם הסמוך לבית המדרש, בראשות רבני ומשפיעי החסידות שיישאו דברים ויעלו את זכרו של הרבי זצוק"ל.

בליל שבת, יערוך האדמו"ר טיש לחסידים באוהל המיוחד שנבנה כאמור ליד בית המדרש. הגבאים פרסמו הודעה עם בקשה לשמור על ההנחיות, ולא להצטופף.

בשל העובדה כי מדובר בשבת הראשונה שבה הרבי יערוך את שולחנו, הוחלט בסאדיגורה כי גם נשות החסידות יוכלו להשתתף ב'טישים' ובתפילות בהיכל שמיועד כולו לנשים בלבד, משם גם יוכלו לצפות בעריכת ה'טישים' של הרבי.

בנוסף, התבקשו הנשים להקפיד על שקט וכבוד בית המדרש בפרט בתפילות ובאמירת ה'תורה' של הרבי ולכבד את נשות החסידות המבוגרות שישבו במקומות בשורה הראשונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר