האיומים החלו

השר יעקב ליצמן: "אם יוטל סגר בחגים אנו נשקול פרישה"

יו"ר יהדות התורה, שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן, הודיע כי אם יוחלט להטיל סגר על ישראל בתקופת החגים בשל נגיף הקורונה שעדיין מתפשט, יהדות התורה תשקול פרישה מהממשלה (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

יו"ר יהדות התורה, שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן, הודיע כי אם יוחלט להטיל סגר על ישראל בתקופת החגים כדי למנוע את התפשטות הקורונה - יהדות התורה תשקול פרישה מהממשלה. את הדברים אמר ליצמן הבוקר (שישי), בעיתון 'המודיע' כשהוא טוען, כי "האישור לקיום הפגנות המוניות בבלפור לצד פתיחת בתי תרבות, לעומת המשך הגבלות בבתי הכנסת ומניעת הסדרת הנסיעה לאומן, הרסו את אמון הציבור במערכת".

בתחילת השבוע תקף השר ליצמן את פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו על עמדתו בנושא הנסיעה לאומן. ליצמן מחה על המכתב ששיגר גמזו לנשיא אוקראינה ובו ביקש ממנו שלא להתיר כניסת תיירים למדינה: "הפניית עורף לרבבות חסידים ללא הקשבה וללא דיון מעשי, אינה מקובלת ולא ראויה".

"מכתבו של פרופ' רוני גמזו לנשיא אוקראינה נגד נסיעת חסידי ברסלב לאומן לראש השנה - היא חריגה מתפקידו, תוך עקיפת המסלול המדיני שנמצא באחריות ראש הממשלה, שר הבריאות וקבינט הקורונה", תקף ליצמן. "זו סטירה בפרצופם של רבבות חסידי ברסלב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר