מאיים סדרתי

המשטרה: להעמיד לדין את רה"ע יעקב גוטרמן וסגנו

המשטרה הודיעה הערב (שני) כי היא ממליצה להעמיד לדין את ראש עיריית מודיעין עילית, יעקב גוטרמן וסגנו גדעון הכהן בחשד לאיומים. החשד: גוטרמן איים על מועמדים במערכת הבחירות המונציפליות שהתקיימו בשנת 2008. המטרה: להסיר מועמדים מתחרים. העירייה בתגובה: "טוב שהמשטרה חוקרת" (חרדים)

דוד כהן | כיכר השבת |

המשטרה הודיעה הערב (שני) כי היא ממליצה להעמיד לדין את ראש עיריית מודיעין עילית, יעקב גוטרמן וסגנו גדעון הכהן בחשד לאיומים. יחידת להב 433 במשטרה סיימה בימים אלה את חקירתה נגד גוטרמן והכהן בחשד לביצוע עבירות של איומים נגד מועמדים במערכת הבחירות המונציפליות שהתקיימו בשנת 2008.

לפי החשד, האיומים נועדו לגרום למועמדים להסיר את מועמדותם. לפי ממצאי החקירה, סבורה המשטרה כי נמצאה תשתית ראייתית לביצוע עבירות איומים מצדם של גוטרמן והכהן.

מי שעמד בראש המאבק כנגד גוטרמן הוא תושב העיר וחבר עירייה לשעבר, יוני מזרחי אשר ברך על ההחלטה להעמיד את גוטרמן לדין. הערב הוא אמר לכיכר השבת: "אחרי שנים שבהן לא נעשה צדק, המשטרה עושה צעד נכון".

לדבריו, השלב הבא במאבק הוא לערער על הבחירות שלא התקיימו בעקבות האיומים, ודרישה להקמת ועדה קרואה אשר תחליף את הקיימת עד לבחירות חדשות.

"תם עידן האיומים במודיעין עילית, שבו כל ראש מוסד היה חושש מפניו של ראש העיר", אומרים הערב גורמים בעירייה.

מעיריית מודיעין עילית נמסר בתגובה כי "טוב שהמשטרה חוקרת, טוב שהסמכות נתונה לפרקליטות. עבירת איומים פנים הרבה לה. להבנתנו, בקשתם של גדולי ישראל לפעול לטובת הציבור ללא מחלוקת ובשלום היא ברכה ולא איום. הדברים יובאו לפני הפרקליטות והיא תכריע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר