סערת אומן

הרב שלום ארוש: לא להפגין נגד אריה דרעי

הרה"צ ר' שלום ארוש, ראש ישיבת 'חוט של חסד' וממנהיגי חסידות ברסלב', בקריאה לחסידים: לא להפגין נגד השר אריה דרעי: " כל מי שפועל כך פועל נגד רבינו ורק מזיק" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב שלום ארוש (צילום: באדיבות המצלם)

בשל התארגנות פנימית בחסידות ברסלב להפגין הערב (ראשון), פעם נוספת, מול ביתו של יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, בשכונת הר נוף בירושלים, הרה"צ רבי שלום ארוש, ראש ישיבת 'חוט של חסד' וממנהיגי חסידות ברסלב, תוקף את ההפגנות ומכנה אותם "נגד רבי נחמן".

בהודעה חריגה שיצאה ממעונו של הרב ארוש נכתב: "הרב נמצא בקשר הדוק עם יו״ר תנועת ש״ס השר הרב אריה דרעי שממשיך לפעול למען הנסיעה לאומן ועושה מאמצים גדולים. בעקבות פעילות השר דרעי שוחחרו מאות האנשים בשדה התעופה והקימו את וועדת השרים".

הרב שלום ארוש בראיון מיוחד באולפן

הגר"א ארוש כתב בהודעה לתלמידיו: "לעת עתה בשום אופן לא להפגין נגד השר דרעי ולא לעשות פעולות מזיקות. כל מי שפועל כך פועל נגד רבינו ורק מזיק למאמצים הגדולים של כולנו. בעז״ה מקווים ומצפים שנראה בשורות טובות בימים הקרובים".

כזכור, ביום חמישי, הפגינו כמה עשרות חסידי ברסלב מתחת לביתו של השר דרעי: "אריה דרעי, תפתח את השערים של אומן! אתה מתעסק פה עם האנשים הלא נכונים!", נשמעו הזעקות ממערכות הכריזה על הרכבים המעוטרים בשלטים הנ נח המוכרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר