צפו

צה"ל מציג: 19 לילות, 100 תקיפות ברצועה

במהלך השבועות האחרונים, בתגובה לשיגור בלוני התבערה, ירי הרקטות וההתפרעויות על הגבול, תקפו מטוסי חיל האוויר מאה יעדי טרור של חמאס • צפו בוידאו: כך זה נראה (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

במהלך השבועות האחרונים, בתגובה לשיגורי הרקטות, הפרות הסדר על הגדר ולהפרחות בלוני הנפץ והתבערה משטח רצועת עזה לשטח ישראל, תקף צה"ל כ-100 יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס במשך 19 לילות.

דובר צה"ל מעדכן כי במסגרת התקיפות, הותקפו מתחמים צבאיים במערכים מרכזיים, תשתיות תת קרקע ועמדות צבאיות של ארגון הטרור חמאס.

"תקיפות אלה מהוות פגיעה משמעותית בתשתיות ובהתעצמות הצבאית של ארגון הטרור חמאס", נמסר מדובר צה"ל במקביל לחשיפת התיעוד.

עוד הוסיפו בצבא כי "צה"ל נמצא במוכנות לפעולה ככל שיידרש להגנה על תושבי עוטף עזה והדרום".

התיעוד מתפרסם שעות לאחר הודעת ארגון הטרור העזתי על הבנות ולפיהם יפסיקו את ההסלמה, הבנות שהושגו בתיווך קטאר. לפי גורמים בישראל, הקטארים ישלמו לארגון הטרור העזתי 30 מיליון דולר בתמורה להפסקת מעשי הטרור.

בחמאס הודיעו כי במסגרת ההבנות, "יוכרזו מספר פרויקטים המשרתים את עמנו ברצועת עזה ותורמים להקלתם בעקבות גל הקורונה שפקד את רצועת עזה, בנוסף להחזרת המצב למה שהיה לפני ההסלמה".

מדוברות מתאם פעולות הממשלה בשטחים נמסר כי "החזרת המדיניות האזרחית כלפי רצועת עזה לקדמותה, מותנית בהמשך שמירת השקט והיציבות הביטחונית. ההחלטה תיבחן במבחן המציאות - אם חמאס, שנושא באחריות לנעשה ברצועה, לא יעמוד בהצהרותיו - ישראל תפעל בהתאם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר