צפו בתיעוד

השוטרים הורידו מהכביש 11 רכבי הסעות

עשרות שוטרים פעלו כדי לאתר ליקויי בטיחות ותקינות של רכבי ההסעות. הם בדקו כ-200 כלי רכב, רשמו 45 דו"חות; בנוסף, 11 רכבי הסעות הורדו מהכביש. צפו בפעילות (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

לקראת פתיחת שנת הלימודים, נערכו באגף התנועה של המשטרה, לאכיפה והסברה, בדגש על רכבי הסעות תלמידים המובילים את ילדינו למוסדות החינוך ובחזרה לבית.

במסגרת הפעילות, בשלב הראשון, עסקו השוטרים במניעה והסברה, תוך ביצוע בדיקות של עשרות רכבים והעברת הנחיות לנהגים, להם יש אחריות על תקינות הרכב והבטיחות של הילדים.

היום (שלישי) החל משעות הבוקר, נכנסו עשרות שוטרים לשלב השני בביצוע פעילות אכיפה בפריסה ארצית, שמטרתה לאתר ליקויי בטיחות ותקינות של רכבי ההסעות, ולהוריד מהכביש כלי רכב אשר מסכנים את הנהגים והנוסעים אותם הם מובילים.

במהלך הפעילות נבדקו כ-200 כלי רכב ברחבי הארץ ונרשמו 45 דו"חות בגין ליקוים שונים. בתוך כך, הורדו מהכביש לטיפול בליקויים 11 רכבי הסעות.

במשטרה ציינו כי "אנו רואים חשיבות רבה בהפעלת רכבי ההסעות באופן בטיחותי ותקין, וקיימת חובה על הנהג והחברה, לתחזק ולטפל היטב ברכב. שכן, להם יש אחריות גדולה בהסעת ילדינו והובלתם ליעד בשלום ובבטחה. נמשיך בפעילות האכיפה בתקופה הקרובה למען בטיחות הנוסעים ומשתמשי הדרך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר