דיון מכריע בקבינט

גמזו ממליץ: הגבלות תנועה בבני ברק, אלעד וביתר עילית

קבינט הקורונה יתכנס היום לדיון מכריע ודרמטי בו יציג פרופ' רוני גמזו את המלצותיו להטלת הגבלות בערים אדומות, לצד סגירת מערכת החינוך • גמזו יבקש להכניס את ב"ב ואלעד לרשימה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
גמזו, בסיור בישיבות (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

קבינט הקורונה יתכנס במהלך היום (חמישי) לדון בהמלצות של פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, המבקש להטיל הגבלות נוספות על ערים אדומות.

בין היתר ממליץ גמזו להטיל הגבלות הכוללות סגר לילי, הגבלות תנועה במהלך היום ועד סגר מלא לתקופה של למעלה משבוע בעיר בה התחלואה לא תרד.

כמו כן, גמזו יבקש לצרף לרשימת 23 הערים האדומות עם הערים בני ברק, מודיעין עילית וואלעד. יתכן וגמזו יבקש להכריז גם על שכונות אדומות בירושלים ואשדוד, שכונות עם תחלואה גבוהה.

פרויקטור הקורונה מגיע לישיבת הקבינט כשהוא איבד את האמון של מגזר החרדי בשל דבריו נגד החלטת מרן הגר"ח קנייבסקי שלא לבצע בדיקות קורונה בישיבות.

כזכור, כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת', מרן הגר"ח קנייבסקי הורה לבחורי ישיבות האמורים להישאר בישיבות עד ליום כיפור שלא לעבור בדיקות קורונה.

בשיחות עם מקורביו טען מרן הגר"ח כי עריכת בדיקות שיובילו לסגירת ישיבות עם אלפי תלמידים בחודש אלול היא בגדר "חשש לביטול תורה עצום".

ממונה הקורונה, פרופ' רוני גמזו, הגיב לקריאת הגר"ח קנייבסקי, שלא לערוך בדיקות קורונה בישיבות, ואמר כי "הודעת הרב מסכנת את הציבור החרדי בהמשך ההידבקות", קבע גמזו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר