דעה בווידאו

גמזו נכשל במלחמה ואיבד את האמון, הוא צריך להתפטר

עכשיו, זה כבר ברור - רוני גמזו, נכשל! נכשל ולכן הוא לא יכול להמשיך בתפקידו, הוא צריך להתפטר. ועדיין: גמזו לא אחראי על התחלואה במגזר, הוא לא קורא להשתתף בטישים (דעות)

ישי כהן | כיכר השבת |
תמונה: אוליבייה פיטוסי / Flash90 (ניהול אולפן: יוחנן בלייך )

עכשיו, זה כבר ברור - רוני גמזו, נכשל! נכשל ולכן הוא לא יכול להמשיך בתפקידו, הוא צריך להתפטר.

לא, אני לא מאשים את רוני גמזו בתחלואה בישראל. אבל אין ספק שגמזו נכשל בכל היעדים שהציב לעצמו, נכשל ואיבד את האמון של הציבור החרדי, שסובל מתחלואה רבה וזקוק לפרויקטור שידע לעבוד איתו, שיהיה אכפת לו ממנו - ולא רק לסמן אותנו באדום, פרויקטור שבא בלי סטריאוטיפים או דעות קדומות.

אם הגענו למצב של מעל 3,000 חולים ביממה, גמזו צריך להסיק שבתקופתו המצב רק הלך והחמיר. כן, גם במספר המתים, אנחנו מתקרבים ל-1,000 נפטרים מקורונה, פי שלוש ממספר הנפטרים בגל הראשון.

נוח לו לגמזו להאשים את שרי הקבינט שמטרפדים את התוכניות שלו, אבל בסופו של יום - הוא הפרויקטור, הוא היה אמור להביא תוצאות בשטח, אך במבחן התוצאה המצב עגום ומדאיג.

לצערנו זה לא סוד שבמגזר החרדי יש תחלואה גבוה. ולא, איש מאיתנו לא יכול להאשים את גמזו. גמזו לא קורא להשתתף בטישים המוניים או להתפלל בבתי הכנסת ללא מסכות. הוא גם לא אחראי למתרחש ברחובות, לא רק החרדיים אלא בכל הארץ. אי אפשר כבר להשתמש בסיסמא: אצלנו שומרים יותר, כי לא, הפסקנו לשמור, כולנו, חרדים וחילונים, וכל אחד מאיתנו רואה את זה, בכל מקום.

ועדיין, רוני גמזו צריך לחפש את דרך המלך מול המגזר החרדי. לא במלחמה ואגו. אך לצערנו נראה שהוא בוחר בדרך הלא נכונה, שבוע אחר שבוע, יום אחר יום. בכל צעד שלו מול המגזר החרדי הוא צובר עוד חוסר אמון ומאבד את קהילה בדרך לאיבוד אמון מוחלט ומסוכן של המגזר החרדי במשרד הבריאות. וחבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר