מזניקים את הבידוק

כך רכסים נלחמת בקורונה ובסגר שהוטל עליה

הישוב החרדי הגדול הסמוך לחיפה, שהלימודים בו הופסקו לאחר שהוכרז כ'אדום' לקורונה, יצא למבצע בדיקות המוני, בתקווה לשנות את המצב: יותר מ-1300 נבדקו בתוך יום (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
בתור לבדיקה ברכסים, היום (צילום: יגאל מנחם, סטודיו m)

יותר מעשרה אחוזים מתושבי הישוב רכסים שבצפון, שהפך ל'אדום' ונמצא תחת הגבלות, נבדקו לקורונה במסגרת מבצע 'בדיקה לכולם' שערכה המועצה המקומית.

במסגרת מבצע של בדיקות המוניות ברכסים, שהוביל היום (חמישי) ראש המועצה דן כהן, בשיתוף פעולה עם כלל קופות החולים, נבדקו יותר מ-1300 מתושבי הישוב.

המונים נענו לקריאתם של הרבנים באזור ושל גורמי הבריאות, במטרה להוציא את הישוב מרשימת המקומות האדומים לקורונה, זאת על ידי מספר רב של בדיקות שיצניח את אחוז החיוביים לנגיף.

כזכור ההחלטה להכריז על רכסים כישוב אדום היתה בשל העובדה כי כיום ישנם במקום יותר מ-80 חולים פעילים, מהם 20 שהתגלו במהלך היממה האחרונה בלבד.

"אני שמח על ההיענות של התושבים - 1 מכל 10 תושבים הגיע להיבדק", אמר ראש המועצה דן כהן. "בהתייעצות עם משרדי הממשלה, ואחרי שהפכנו לעיר אדומה ונאלצנו לא לפתוח השבוע את מערכת החינוך, הובלנו הסברה ושינוי על מנת לצאת מהמצב הזה".

ילדי מודיעין עילית נבדקים. ארכיון (באדיבות המצלם)

כזכור, בעבר הצליח מהלך זה, כאשר בוצע באופן ראשוני במודיעין עילית, בכך שכל ילדי תלמודי התורה ורבות מבנות הסמינרים זומנו לבדיקות קורונה ואף נחתה פתיחת שנת הלימודים לשם כך.

צעד זה הוציא את העיר - בינתיים - מרשימת הערים האדומות, לאחר שכמות הנבדקים העצומה הורידה באחת את מספר החיוביים לנגיף באופן דרמטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר