עיריית בני ברק:

"ההחלטה על סגר מגבירה את חוסר האמון של הציבור החרדי"

בעיר בני ברק, שהוכרזה היום רשמית כ'אדומה' לנגיף והחל מיום שני הקרוב תתנהל תחת הגבלות חמורות, זועמים על החלטת הקבינט לנהוג בהם כך: "הפכו אותנו לשעיר לעזאזל" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ממראות הסגר הקודם בבני ברק (צילום: מוטי גרין)

בבני ברק מגיבים הערב (חמישי) בחריפות להחלטת קבינט הקורונה להטיל סגר על העיר החל מיום שני הקרוב, בשל שיעור התחלואה הגבוה בקרב תושביה.

בהודעה רשמית של העירייה נכתב, כי "כפי שהוכח גם בגל הראשון, סגר אינו הפתרון. במקום להטיל עונש קולקטיבי על כל העיר, אנו מצפים מהממשלה להילחם לצידנו ולא בנו".

"ההחלטה המסתמנת להטיל סגר על העיר", אומרים בעירייה, "מאכזבת, ומגבירה את חוסר האמון של הציבור החרדי בשיקולי פרויקטור הקורונה ומקבלי ההחלטות".

עיריית בני ברק מדווחת כי היא העלתה את רף הבדיקות בעיר בשבוע הבא, ל-10,000, וכי היא "דואגת לפינוי מאות חולים למלוניות מחוץ לעיר, ולהחמרת האכיפה על החייבים בבידוד".

"הפעולות שביצענו הוכחו כנכונות, ולראיה: שיעור התחלואה בעיר ירד ב-30% בחודש האחרון. מלחמתה הנחושה של העירייה בקורונה, הפכה אותה מודל לחיקוי עבור רשויות אחרות ומשרדי ממשלה".

הזעקות של גמזו, היום (צילום: לע"מ)

לדברי ראש העיר רובינשטיין וחבריו למועצה, "זו סטירת לחי, שדווקא העיר בני ברק מאוימת, נענשת שוב ושוב ומשמשת שעיר לעזאזל. גם במערכת הבריאות מודים שסגר אינו תורם במאומה להורדת התחלואה והאטת קצב ההתפשטות".

"קבלת ההחלטות, והשינוי הדרמטי מאדום לכתום - ובחזרה - בתוך 24 שעות, נעשו מתוך היסטריה, ורצון לייצר מראית עין של עשיה שתכסה על כישלון מהדהד הצבוע בצבעי אדום בוהק", מסתיימת התגובה הקשה של עיריית בני ברק נגד פרופ' גמזו ומי שתמכו בהחלטתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר