דרמה בטקסס

משט תמיכה בטראמפ השתבש: ארבע סירות טבעו

משט תמיכה שנערך בטקסס לכבודו של הנשיא דונלד טראמפ השתבש לאחר שבשל כמות הסירות הגדולה נגרמו גלים שהעיפו כמה מהסירות על הסלעים והביאו לטביעתן (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: טוויטר)

משט תמיכה בנשיא ארה"ב דונלד טראמפ שנערך הלילה (מוצ"ש) בטקסס, הפך למהומה, כאשר רבים מכלי השייט נקלעו למצוקה ולפחות ארבעה מהם טבעו וכלי שיט רבים נפגעו והוצפו. ככל הידוע אין נפגעים באירוע והמשטרה המקומית חוקרת האם מדובר בחבלה מכוונת או בתאונה בלבד.

המשט נערך באגם טראוויס, צפונית-מערבית לאוסטין, ולפי טענת המשטרה המקומית כמות הסירות הגדולה שהשתתפה במשט גרמה לגלים חזקים שטלטלו את הסירות והביאו להתנגשות חלק מהם בסלעים.

מדובר במשט בו השתתפו אלפי בני אדם עם מעל ל-1500 סירות, והמסלול המתוכנן שלו היה באורך של עד חמישה קילומטר, כשבמהלך השיט קפצו ארבע צנחנים ממסוק עם דגלי טראמפ, כשהסירות עצמן קושטו בדגלי טראמפ רבים.

המשט בטקסס הוא אחד מכמה משטים שנערכו בקיץ האחרון ברחבי ארה"ב לאות תמיכה בנשיא טראמפ, ולפי דיווחים, בחלק מהמשטים האחרים השתתפו אלפי כלי שיט.

טקסס, היא מדינה שבאופן עקבי במהלך 40 השנה האחרונות הצביעה בעד נשיא רפובליקני. טראמפ זקוק מאד ל-38 האלקטורים של טקסס, ובמידה ויפסיד אותם לג'ו ביידן הוא יהיה בבעיה אמיתית וככל הנראה יפסיד את הבחירות. כעת מוביל טראמפ בסקרים בטקסס על ביידן אך בפער זניח שמדאיג את הנשיא ששואף להמשיך ולשבת 4 שנים נוספות בבית הלבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר