"כך ננצח"

סטירה לנתניהו? גנץ ערך סיור בבני ברק. צפו

לאחר שראש עיריית ב"ב אברהם רובינשטיין הודיע על כך שלא יקבל סגר על העיר בני ברק, שר הביטחון גנץ, הגיע היום לסיור מיוחד ואמר "רק ביחד נהיה מסוגלים לנצח את המגיפה" (ארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
רובינשטיין עם גנץ (צילום: אריאל חרמוני, טל עוז / משרד הביטחון)

לאחר שראש עיריית בני ברק אברם רובינשטיין, הודיע על כך שלא יקבל סגר על העיר בני ברק, שר הביטחון בני גנץ, הגיע היום (ראשון), לסיור מיוחד בעיריית בני ברק, כזה שאולי נועד כדי להעביר לנתניהו את המסר על חוסר שביעות הרצון ממנו בעיר.

גנץ הגיע ביחד עם שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי, מפקד פיקוד העורף אלוף אורי גורדין, וזאת במסגרת היערכות מערכת הביטחון.

גנץ ביקר במרכז השליטה ושוחח עם ראש העיר על היקפי התחלואה בבני ברק ועל הצעדים שנעשים במערכת הביטחון ופיקוד העורף על מנת לעצור את שרשרת ההדבקה.

בסיום הביקור אמר גנץ: "במלחמה כמו במלחמה צריך לוודא שכל הגייסות ערוכים. מצאתי כאן בבני ברק קשב, נכונות, תוצאות טובות אך לצידן קשיים. אין פה שאלה של פוליטיקה, יש פה שאלה של פנדמיה וצריך להתמודד עם זה. ביחד נהיה מסוגלים לנצח את המחלה הזאת, אבל רק ביחד, לא במריבות, אלא בשיתוף פעולה".

"מערכת הביטחון היא מערכת הפתרון, אנחנו נעמיד פה כל מה שצריך בתחום הפיקוד והשליטה, בתחום הבידוק, הבידוד, הסיוע לאזרחים, בכל תחום שיצטרכו עזרה אנחנו נימצא שם כמובן בכפוף להנחיות משרד הבריאות ופרופ' גמזו ובסיוע יתר משרדי הממשלה ובראשם משרד הפנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר