"אוהבים אתכם"

מרגש: החילונים הגיעו לתמוך בבחורים • צפו

ישיבת רינה של תורה בעיר כרמיאל, נמצאת בסגר משבוע שעבר. תושביה החילוניים של העיר כרמיאל, הגיעו הערב לתמוך בבחורים וקראו להם: "נעזור לכם, אתם אהובים" (חרדי)

החילונים, הערב, ליד הישיבה (צילום: באדיבות המצלם)

התפרצות נגיף הקורונה בישיבת 'רינה של תורה' בעיר כרמיאל, בה נדבקו כ-300 בחורים אחד מהשני, גרמו לעירייה להטיל סגר על הישיבה, תושבי הצפון, הגיעו הערב (ראשון), לתמוך בבחורי הישיבה.

לאחר התפרצות נגיף הקורונה בישיבת רינה של תורה, ראש העיר משה קונינסקי החליט על מינוי פרויקטור לטיפול בישיבה, לנוכח החלטת פיקוד העורף ומשרד הבריאות שלא לפנות את כל תלמידי הישיבה כמקשה אחת מהמתחם.

כחלק מהמאמץ שלא לגרום להתפשטות הנגיף בעיר, העירייה הציבה חמישה מאבטחים המונעים למניעת כניסה ויציאה מהמתחם.

לדברי קוניסקי, "תפקידו של הפרויקטור לתאם ולתכלל את כל הפעילויות הקשורות לישיבה ולגורמים הרלוונטיים, קרי משרד הבריאות, פיקוד העורף והמשל"טים של הישיבות".

תושבים מכרמיאל בעיקר ומאזור הצפון, שנגע לליבם הסגר המוחלט על בחורי הישיבה, החליטו לבוא ולחזק את הבחורים ולצעוק להם מעבר לחומה, כמה הם אוהבים אותם.

אחד מהמחזקים, אף הגיע עם מגאפון ואמר: "היום זה אתם מחר זה אנחנו, ואם אנחנו אזרחי ישראל לא נדע להחזיק ביחד ידיים - במעגל ולהראות אחריות וסולידריות אחד לאחיו לא נצליח להתקדם במדינת ישראל".

"אני אוהב אותכם, אתם המשפחה שלי ואני אגיע לפה לתמוך בכם ולעזור למשפחות שלכם במידת הצורך", שאר האנשים במקום אמרו אחריו ביחד: "אוהבים אתכם כולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר