"הנסיעה לאומן"

ליברמן ולפיד עונים לנתניהו: מפחד מחרדים

ראשי האופוזיציה שקיבלו מוקדם יותר היום מכתב חריף מרה"מ משיבים לו אש, ומאשמים אותו כי הוא מפחד מהחרדים ומהנסיעה לאומן, ודורשים ממנו להתפטר באופן מיידי (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
לפיד וליברמן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

בתגובה למכתב ששיגר מוקדם יותר היום (שני), ראש הממשלה לבנימין נתניהו לראשי האופוזיציה, על כך שבהתנהגותם הם עלולים להביא לאובדן חיי אדם, ליברמן, לפיד ועודה משיבים לו.

במכתב ששיגר יו"ר ישראל ביתנו לנתניהו הוא כותב: "אדוני רה"מ, קיבלתי את מכתבך בתדהמה רבה. טענותיך חסרות שחר ורחוקות שנות אור מהמציאות."

"כל ההחלטות", כותב איווט, "שהתקבלו על ידך עד עתה מנועות משיקולים פוליטיים ולא עניינים. מעולם לא טרחת לכנס את ראשי מפלגות האופוזיציה על למנת להסביר את מדיניות הממשלה במאבק בנגיף הקורונה ובמשבר הכלכלי, כי אין לך מדיניות, ולכן לא ניתן לתמוך במשהו שלא קיים".

ליברמן מוסיף וכותב: "כמו כן, אם לא מספיק לנו נגיף הקורונה, אתה מפיץ את נגיף האנדרלמוסיה. הממשלה לא התכנסה 6 שבועות, דבר חסר תקדים שלא קרה מאז קום המדינה. ההחלטות מתקבלות בשלוף וברגע האחרון, כולל ההחלטות על דחיית התקציב, על פתיחת שנת הלימודים, המגבלות על ערים אדומות, הנסיעה לאומן וכו'".

"במקום להחזיק את אזרחי מדינת ישראל כבני ערובה ולהוביל את המדינה לסגר כללי בחגי תשרי בגלל שאתה מ-פ-ח-ד מדרעי ומליצמן, תורה על העברת הטיפול במשבר הקורונה לצה"ל ולפיקוד העורף ותעביר תקציב לאלתר. את תמיכת ישראל ביתנו במהלכים אלו יש לך", מסיים ליברמן את מכתבו.

ליברמן קורא למרי אזרחי (דוברות)

גם יאיר לפיד כתב לרוה"מ: "בחודשים האחרונים מתמודדת מדינת ישראל במאבק העולמי נגד התפשטות נגיף הקורונה. במסגרת מאבק זה נכשלת כישלון חרוץ בטיפול במשבר בהיבט הבריאותי והכלכלי. גרמת לישראל להיות מקום ראשון בעולם בתחלואה, הובלת לקריסת המשק, וגרמת לשבר חסר תקדים באמון הציבור במוסדות המדינה ובהנהגתה".

עוד הוסיף וכתב לפיד: "ההתבטאויות המסוכנות, היהירות וחסרות האחריות שלך ושל סביבתך הקרובה והכשל העמוק בתהליך קבלת ההחלטות הביאו לכך שיש בישראל למעלה מאלף מתים מנגיף הקורונה, כמעט מיליון מובטלים, מעל 70 אלף עסקים יסגרו עד סוף השנה ומדינת ישראל נמצאת בגירעון התקציבי הגדול בתולדותיה".

"בשעה זו", מסיים לפיד את מכתבו, "בה ניצבת ישראל מול המשבר הבריאותי והכלכלי החמור בתולדותיה אני מצפה ממך לקחת אחריות, להודות בכישלונך ולהתפטר. רק כך נוכל לשמור על הבריאות, על החיים, על הכלכלה ועל מדינת ישראל".

יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה הגיב למכתב שקיבל מנתניהו: "מדליית זהב בזריקת אחריות למרחק: בנימין נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר