"חרוזים לא מוצלחים"

מצחיק? הכתב אמר: "1,2,3,4, מגרמניה היטלר בא"

במהלך הנאום של ראש הממשלה נתניהו, כתב 'כאן' עלה לשידור חי וברקע נשמע הכתב אור הלר מ'חדשות 13' אומר: "1,2,3,4, מגרמניה היטלר בא" • הלר התנצל והסביר (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נוב ראובני בשידור החי (מימין), אור הלר והמגישה גאולה אבן (צילום: כאן חדשות ונתי שוחט פלאש 90)

במהלך מסיבת העיתונאים הערב (שני), של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כתב התאגיד עלה לדווח בשידור חי, כאשר ברקע הכתב של 'חדשות 13' נשמע אומר: "1,2,3,4, מגרמניה היטלר בא", הלר התנצל.

רגע לפני שכתב התאגיד, נוב ראובני עלה לשידור חי - לאולפני התאגיד ורגע לפני שהוא נראה במסך, נשמעה קריאה שאומרת: "1,2,3,4, מגרמניה היטלר בא".

היו שחשדו בתחילה בכתב נוב ראובני שאמר את האמירה האומללה הזו, אך ראובני פרסם מיד כי לא הוא אמר את האמירה הזו.

וכך הוא כתב: "באולם הצהרת רוה"מ נכחו שני אנשי 'כאן' - הצלמת נופר גלאון ואנוכי. האמירה שנשמעה בשידור החי לא נאמרה על ידי אף אחד מאיתנו, אלא על ידי אחד מאנשי הערוצים המתחרים במהלך בדיקת הסאונד שערך. לתאגיד אין כל קשר לדברים וכל מי שטוען אחרת טועה ומטעה".

לאחר דקות ספורות, פרסם העיתונאי אור הלר מ'חדשות 13', כי היה זה הוא שאמר זאת והסביר: "לצערי, בדיקת סאונד פנימית, בחרוזים לא מוצלחים, ביני לבין הצלם, שלא הייתה בשידור ושהייתה ללא קשר למסע״ת רה״מ - זלגה לשידור החי של חברינו מהתאגיד. אני מצטער ומתנצל אם מישהו נפגע מכך".

מכאן חדשות נמסר בתגובה: "הדברים המיוחסים לא נאמרו על ידי מי מאנשי צוות כאן חדשות. בדיקת הסאונד של קולגה מהערוץ מתחרה נכנס לשידור בטעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר