מאבדים שליטה

שיא חדש במספר הנדבקים: 3,392 מאומתים ביממה אחת

ישראל רושמת שיא שלילי נוסף בקצב ההדבקה בקורונה כאשר 3,392 מאומתים חדשים נחשפו רק ביממה האחרונה • מספר המונשמים עומד על 127 • 463 חולים מאושפזים במצב קשה (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שיא שלילי: 3,392 מאומתים לנגיף הקורונה נחשפו אתמול (שני) בישראל הנמצא במקום הראשון במספר החולים לפי האוכלוסיה. מספר הבדיקות עומד על 40,382.

במשרד הבריאות מציינים כי בבתי החולים מאושפזים 463 חולים במצב קשה, מתוכם 127 מחוברים למכונות הנשמה. כמו כן, 154 חולים מאושפזים במצב בינוני.

מספר המתים שנפטרו עם נגיף הקורונה עומד על 1,026.מספר המחלימים בישראל עומד על 106,294.

עוד עולה מדוח משרד הבריאות כי מספר החולים הפעילים עומד על 27,723. מתוכם, 26803 נמצאים באשפוז ביתי או בבתי מלון לחולי קורונה.

כזכור, אמש התייחס ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לקצב ההדבקה ואמר: "אנחנו נמצאים ברמת תחלואה גבוהה, וייתכן מאוד שהיא תתגבר. המספרים עולים כי לא עוטים מסכות ויש הרבה התקהלויות. זה חייב להיפסק. המומחים חוששים מזינוק פתאומי בחולים הקשים והמתים - מה שלא קרה עד לרגע זה. יש עלייה גיאומטרית בחולים הקשים".

לדבריו: "יש דאגה נוספת, והיא השחיקה - שלא לומר קריסה - של צוותים רפואיים שמקבלים כל הזמן עוד חולים. מכיוון שאנחנו רוצים להימנע מסגר כללי, או לפחות לדחות אותו, החלטנו לנקוט צעד בלימה בדמות סגר על 40 ערים אדומות. עד לרגע זה לא שילמנו מחיר כבד, וצריכים לדאוג שלא נשלם כזה בהמשך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר