הטלטלה המשפטית

סמוטריץ': "מישהו סימן צלב על ראשו של נתניהו"

החשיפה המטלטלת של עמית סגל כי בשני מקרים שונים טייחה הפרקליטות חשדות לפלילים כדי לא פגוע במאבקה האישי בנתניהו, ממשיכה להסעיר את המערכת הפוליטית (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה. ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

איש האופוזיציה, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', מפתיע בהגנה עקבית על ראש הממשלה בנימין נתניהו בכל הקשור להתנהלות מערכת המשפט נגדו.

החשיפה המטלטלת של פרשן 'חדשות 12' עמית סגל, על כך שבשני מקרים שונים טייחו לכאורה בפרקליטות ובמשטרה חשדות לפלילים כדי שתיקי נתניהו לא ייפגעו, גוררת אחריה תגובות משני קצוות המערכת הפוליטית.

בעוד שר המשפטים ניסנקורן (כחול לבן) התייצב להגנת מערכת אכיפת החוק, ציטט את תגובת פרקליטות המדינה וכינה את הפרשה כ'קונספירציה', שר התחבורה לשעבר סמוטריץ' (ימינה) תקף את המערכת בחריפות.

לדבריו, "הפרקליטות חייבת להחיל על עצמה לפחות את אותם סטנדרטים שהיא מבקשת להחיל על מושאי הביקורת והחקירה שלה, הוסיף הח"כ מ'ימינה' בראיון ל'רדיו ללא הפסקה'.

לדברי סמוטריץ', "יש כאן שרשרת של טעויות שמציירת תחושה שמישהו סימן צלב מעל ראשו של נתניהו, והחליט שאותו צריך להרשיע בכל מחיר".

כזכור, סגל חשף כי פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן סירב להתייחס פומבית למאבק של מח"ש סביב קשר שהתקיים בין חוקר משטרה בכיר בשם אבי רוטנברג לג'ודי ניר-מוזס מבעלי השליטה ב'ידיעות אחרונות' (אחותו של נוני, מכוכבי 'תיק 2000'); קשר שטויח על ידי המפכ"ל לשעבר אלשיך וניצב בדימוס רוני ריטמן.

כך גם באשר להכחשת הטענה השקרית כי המורה הבדואי יעקוב אבו אל קיעאן, שנורה והופקד בידי שוטרים לשווא, הינו מחבל.

בשני המקרים, כתב ניצן כי אם יתערב בנושא הדבר ישמש את אלו שנלחמים במערכת אכיפת החוק, "ודי למבין" - כדבריו, בהתייחסו למאבק של נתניהו בעקבות חקירותיו במשטרה באותה תקופה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר