דרי רחוב

המינוי החדש של גואל ועקנין: ייעוץ ל'אכפת'

גואל ועקנין, שכיהן כיועצו של השר אריה דרעי וכבכיר בחברה הנמצאת בבעלות האסטרטג ישראל בכר, חתם על חוזה לייעוץ אסטרטגי לעמותת 'אכפת', המטפלת בדרי הרחוב (ברנז'ה)

גואל ועקנין ( צילום: מיכאל אבוטבול)

מינוי חדש בעמותת 'אכפת', המטפלת בדרי רחוב ובמגוון התמכרויות. גואל ועקנין, שכיהן כיועצו של השר אריה דרעי וכבכיר בחברה הנמצאת בבעלות האסטרטג ישראל בכר, חתם על חוזה לייעוץ אסטרטגי לעמותת 'אכפת'.

כחלק מתפקידו יטפל ועקנין גם בקשר של ראשי העמותה עם משרדי הממשלה השונים ובהפניית תקציבים לפעילות העמותה.

עמותת 'אכפת' למען דרי רחוב מפעילה את אחד ממיזמי השיכון הגדולים ביותר למחוסרי דיור ומכורים נקיים. הפרויקט הושק בשנת 2016 בתל-אביב ומטרתו היא לפעול למען קידומם, שיקומם והעצמתם של דרי רחוב ושילובם בחברה.

מנכ"ל העמותה דוד אגייב, מקיים קשר רציף עם מערכת אכיפת החוק ועם הנהלת בתי המשפט ונחשב עבורם לאוטוריטה בכל הקשור לטיפול באוכלוסיות מוחלשות.

בתגובה למינוי החדש אמר אגייב: "אני מברך על הצטרפותו של היועץ האסטרטגי גואל ועקנין, אין לי ספק כי כישוריו וקשריו יועילו לעמותה בשנים הקרובות וכי הוא יצעיד אותה קדימה במגוון תחומים.

"משבר הקורונה זימן לפתחה של העמותה מאות פניות מכלל המגזרים ויש צורך בהגברת הפעילות מחד ובפתיחת אפיקי פעילות חדשים מאידך וגואל ועקנין הוא האיש הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון".

גואל ועקנין מסר כי "לראשונה נחשפתי לסוגיית הטיפול בדרי רחוב ובטיפול במכורים מכל הסוגים, מדובר באחד הנושאים החשובים והמרתקים שיש. מנכ"ל העמותה דוד אגייב יחיד בתחומו וההבנה שלו בסוגיה בתוספת הירידה לפרטים כדי לסייע לכל אותם מוחלשים בחברה הפכה אותו למורה דרך בקרב גורמי המקצוע בלשכות הרווחה, ואני רואה לעצמי זכות להיות חלק מהגוף החשוב הזה".

בימים האחרונים החלה העמותה בבדיקת אופציה לפתיחת מתחמי דיור בקרב אוכלוסיות מוחלשות מהמגזר החרדי ומהמגזר הערבי, ובימים הקרובים יתקיימו ישיבות עבודה עם גורמי המקצוע ברשויות השונות ועם מקבלי ההחלטות במשרדי הממשלה לטובת השלמת התהליך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר