סוער בעיריית ב"ב

נציג 'הפלג' תקף את הח"כים החרדים: "הפקירו את הציבור"

יו"ר סיעת בני תורה בעיריית ב"ב, משה מלאכי, תקף בישיבת מועצת העיר את הח"כים החרדים שיושבים בכנסת ובממשלה, תוך הפקרה מוחלטת, לדבריו, של הציבור החרדי. צפו (חרדים)

(צילום: אבי פריד)

בישיבת מועצת העיר בני ברק שהתקיימה אמש (רביעי) תקף משה מלאכי, יו"ר סיעת בני תורה בעירייה, את הח"כים החרדים שיושבים בכנסת ובממשלה, תוך הפקרה מוחלטת, לדבריו, של הציבור החרדי במשבר ה'קורונה'.

"יושבים 20 נבחרי ציבור שאתם בחרתם ונותנים לסגור מוסדות לימוד וגנים וכולם שותקים", פתח מלאכי את דבריו וציין כי "לאחרונה פורסם סקר לא מפתיע לפיו 75% מהציבור החרדי מביע חוסר אמון בהתנהלות הח"כים במשבר הקורונה".

מלאכי המשיך ואמר כי "מה שיותר מעניין הוא שהם לא רק שכחו לדבר אלא גם את הבנת השפה הם שכחו. שבוע שעבר התפרסם שגמזו אמר שלא ניתן לעשות סגר ללא שיתוף פעולה מההנהגה החרדית, במקום להבין מה שצריך לעשות ולא לשתף פעולה עם הרס החינוך והסגרים, באים ומקדשים את הממלכתיות כביכול, זו הפקרות מוחלטת, בנים ובנות נהרסים והם שותקים, זה נקרא שיתוף פעולה עם ההרס והחורבן.

"שיהיה ברור, לסגור את מוסדות הלימוד על כל מכלוליהם ולו אף לחצי יום זה קו פרשת המים, פונים אלי מכל העדות והחוגים וזועקים בכאב - 'הורסים לנו את הילדים'".

מלאכי המשיך ואמר כי "כל הסגרים לא יעילים, מה שצריך זה לשנות גישה עם פרסום אגרסיבי של שמירה על כל קבוצות הסיכון, שמירה מוקפדת ועקבית עם הנחיות על מרחק 2 מטר מהם וכו', ולשחרר את כל השאר לפתוח את כל המוסדות, אולמות האירועים, חיים כרגיל בלי מסכות, רק דבר אחד - שמירה מוחלטת של כל הציבור על קבוצות הסיכון, כך ירד גרף החולים, המאושפזים, והנפטרים ר"ל".

לסיום קרא מלכי להתעשת מיד ולא לשתף פעולה עם החלטות הרסניות, "כאשר למצער הנזק בחינוך כבר נעשה, שיתמודדו הם לבד עם מה שהם מחליטים בשרירות", סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר