"הישמרו ושימרו"

יוסי דגן חלה בקורונה; איווט ליברמן - לבידוד

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הודיע היום כי התגלה כנשא חיובי של נגיף הקורונה • ביום ראשון השבוע, פגש ח"כים ממפלגת ישראל ביתנו, יחד עם עיתונאים רבים (בארץ)

(צילום: דוברות ישראל ביתנו)

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, קיבל היום (חמישי) תשובה חיובית לנגיף הקורונה. בעקבות כך, יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, נאלץ להיכנס לבידוד.

יחד עם ליברמן, ייכנסו לבידוד גם חברי כנסת נוספים ממפלגתו, כמו גם עיתונאים שהשתתפו בסיור משותף שערכו, עם ראשי מועצות נוספות ביו"ש.

בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב דגן: "מעדכן אתכם, לאחר שהתחלתי להשתעל אתמול, ביצעתי בדיקה לעדכון קורונה. קיבלתי את תוצאות הבדיקה, שיצאה חיובית. בסה"כ אני מרגיש די טוב ונמצא, כמובן, בבידוד בבית.

"כעת מתקיימת חקירה אפידמיולוגית, ומי שצריך להיכנס לבידוד יקבל הודעה ממוקד משרד הבריאות. אני זמין מהבית ונמצא בקשר מלא עם ראשי היישובים, מנהלי ועובדי המועצה. הפעילות שלי כראש המועצה תעבור בתקופה הקרובה לזום".

דגן הוסיף, "אנצל בע"ה את זמן הבידוד בבית גם כדי לנוח ולהתחזק, מקוה שיהיה לי גם טיפה זמן לקרוא ספרים שרציתי מזמן... זה אולי לא הכי קל ונוח, אבל כזו היא תקופת הקורונה וגם בתקופה זו אמשיך להיות מסור לשליחותי".

לסיום ביקש: "אנא מכם - הישמרו ושימרו על עצמכם! בכוחנו לעצור את התפשטות הנגיף. שלוש פעולות קטנות ואנחנו מוגנים ומצמצמים את המגפה: עוטים מסכה, שומרים על ריחוק ומקפידים על היגיינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר