קורע לב:

כשהרב צ'ולק לא הצליח לעצור את הדמעות

הרב צולק נכנס לגה"צ הגר"ש גלאי ונחנק מדמעות "אנחנו לא רואים איפה זה נגמר" • הגר"ש גלאי: "מי ששותף לעזר מציון שותף של הקב"ה" • תיעוד שלא יותיר אתכם אדישים (חרדים)

כמה אנשים שוכבים במצב קשה ואנחנו לא רואים איפה זה נגמר (צילום: באדיבות המצלם)

הבכי של הרב צ'ולק: מגבית עזר מציון מגיעה לישורת האחרונה ובשעות האחרונות נכנס יו"ר ומייסד עזר מציון הרב צ'ולק למעון קודשו של הגה"צ רבי שמעון גלאי ופרש בפניו את המצב הקשה של החולים בעם ישראל.

לשותפות עם הרב צ'ולק במערך החסד האדיר של "עזר מציון" למען החולים – לחצו כאן>>

"בשנה שעברה לא ידענו שגוזרים עלינו את הקורונה" אמר הרב צ'ולק כשקולו נחנק מדמעות חולי ישראל. "ומה קרה עכשיו? כמה אנשים הלכו? כמה אנשים שוכבים במצב קשה ואנחנו לא רואים איפה זה נגמר".

"חוץ מזה יש את המחלות הרגילות, 30 אלף חולי סרטן חדשים השנה" המשיך הרב צ'ולק. "אי אפשר לחשוב את הצער של עם ישראל, העולם צריך להבין שצריך לעזור לנו".

הגר"ש גלאי הגיב ואמר: "זה מה שהקב"ה מחכה מאיתנו! זה מה שהוא מחכה, להיות שותף עם הקב"ה כדי שהקב"ה יוכל להוריד ממנו את הגזירה הזאת, לסלק ממנו את המחלה הזו. מי ששותף עם הקב"ה שותף עם מעשה בראשית".

לקראת יום הדין גם לכם יש הזדמנות להיות שותף בארגון שכל גדולי ישראל ביקשו להיות שותפים שלו. תמורת שקל ליום למשך שנה - אתם שותפים עם עזר מציון בכל פעילות החסד של הארגון שתתקיים בשנה הקרובה.

לשותפות עם הרב צ'ולק במערך החסד האדיר של "עזר מציון" למען החולים – לחצו כאן>>

או התקשרו כעת 1800-236-236

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר