אש באמצע הלילה

שני פצועים בשריפה בדירה בבני ברק. תיעוד

לפנות בוקר פרצה שריפה בדירת מגורים ברחוב רש"י בבני ברק, כוחות גדולים של כיבוי אש והצלה הוזעקו למקום, חילצו שני נפגעים, השתלטו על הלהבות ומנעו את התפשטות השריפה (חדשות)

(צילום: כבאות והצלה בני ברק)

סמוך לשעה 3 לפנות בוקר התקבלו במוקד 102 המחוזי קריאות בדבר שריפה בדירה ברחוב רש"י בבני ברק ולמקום הוזנקו 3 צוותים בפיקוד מפקד המשמרת.

הצוותים זיהו במקום להבות בדירה בקומה הראשונה מתוך 3 קומות של המבנה, וביצעו חדירה לדירה לצורך סריקה וכיבוי, וכן בוצעו סריקות לאיתור נפגעים בדירות הנוספות במבנה.

זירת השריפה (צילום: דוד קשת)

בדירה הבוערת, אשר היתה כולה אפופת עשן, איתרו הלוחמים אזרח מבוגר מעורפל הכרה. הלוחמים חיברו לו מסיכת חילוץ לצורך הזרמת אוויר נקי ופינו אותו אל צוותי מד"א שהמתינו למטה. בנוסף, חולצה דיירת נוספת במצב קל והועברה גם היא ע"י מד"א להמשך טיפול.

לוחמי האש השתלטו על הבעירה בדירה ומנעו את התפשטות השריפה אל דירות נוספות. הצוותים המשיכו בסריקות בבניין אשר כולו היה אפוף עשן והוציאו את הדיירים מן המבנה עד איוורורו מן העשן הרב שהצטבר.

חוקר דליקות הוזמן למקום לבדיקת סיבת פרוץ הדליקה.

רשף דדי קולימר אמר כי " אירוע זה הוא דוגמא מצויינת לאירוע שבמידה והיה מותקן גלאי עשן, התוצאה הסופית היתה נראת אחרת: בין אם אירוע ללא נפגעים - שמיעת צפצוף הגלאי ויציאה מהדירה ובין אם זיהוי מוקדם של השריפה - הודעה מוקדמת יותר לכבאות והצלה ואף יתכן כיבוי על ידי השכנים בציוד כיבוי מקומי במידה ונמצא".

(צילום: כבאות והצלה בני ברק)
(צילום: כבאות והצלה בני ברק)
(צילום: כבאות והצלה בני ברק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר