שעות במטבח בערב החג? לא חייבים

כמה פעמים נכנסתן לחג בתחושה של החמצה קלה, כשאתן מותשות מעמל הימים האחרונים, עומדות שעות על גבי שעות במטבח במטרה להספיק עוד עוגה, עוד מאפה, ואולי עוד תבשיל? כמה נחמד יהיה אם נכניס את החג רגוע יותר, אם יהיה לנו עוד קצת זמן לעצמינו, ונתכונן לחג ברוגע ובנחת יותר עם בני המשפחה שלנו (צרכנות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

התנורים של אלקטרולוקס חוסכים לכן זמן ואנרגיה במטבח מבלי להתפשר על תוצאות!

זה נכון שתכנון מוקדם של הארוחות והתארגנות עם כל המצרכים הנדרשים קודם תחילת הבישול והאפייה מקלים על הלחץ ואפילו חוסכים בזמן. כשאת יודעת מה הולך להיות בכל ארוחה, כמה תוספות, כמה מנות עיקריות וכמה עוגות את מפנקת את בני המשפחה שלך, זמן ההתלבטות נחסך, וזמן העבודה מתקצר. כשאת מאורגנת ויעילה בני המשפחה שלך רגועים יותר, ללא ספק אבל הרבה יותר מזה, יקל עלייך אבזור נכון במטבח שיקל עלייך ויחסוך לך המון זמן ואנרגיה. עם התנורים של אלקטרולוקס תוכלי לבשל ארוחה שלימה באפייה אחת אחידה, מדוייקת ומהירה של שלושה תבניות ביחד, כך תוכלי לדוגמא לאפות ביחד גם פשטידה, גם עוף עם תפוחי אדמה וגם עוגה טעימה, מבלי להתפשר על תוצאות.

טיפ שחוסך בזמן! תבניות פיירקס, מכינים בהן, אופים בהן, מאחסנים בהן ומגישים בהן.. נראה מעולה, חוסך בזמן ועבודה.

עכשיו באלקטרולוקס, במבצע מיוחד לתקופת החגים! קונים תנור אלקטרולוקס בנוי ומקבלים 5 שנות אחריות במתנה! אלקטרולוקס. לחיים טובים יותר בבית!

ניתן להשיג ברשתות החשמל ובחנויות החשמל המובחרות. בדקו שאתם רוכשים רק דרך היבואנית הרישמית מינליין.

המבצע בכפוף לתקנון. ט.ל.ח.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר