הנטרול לא הצליח

חברי כנופיית הפורצים תועדו, גם ממסוק

סוכלה גניבת משקאות אלכוהוליים בשווי של כמעט חצי מיליון שקל ממחסן באשדוד, מי שעמד בראש כנופיית הגנבים נעצר - והוגש כתב אישום בפרשה, שתועדה בזמן אמת • צפו (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הפורצים בפעולה (צילום: דוברות המשטרה / מצלמת אבטחה)

במשמר הגבול של משטרת ישראל מביעים היום (שני) סיפוק רב עם הגשת כתב האיום בפרשה שהעסיקה לאחרונה את היחידה המרכזית, הפועלת במרכז הארץ, שבמסגרתה סוכלה כנופיה שנהגה לפרוץ לעסקים ולמחסנים, לגנוב סחורה בשווי רב ולמכור אותה לגורמים שונים.

במהלך החקירה התחקו השוטרים, בליווי מסוק משטרתי, אחרי כנופיה מתל שבע שעשתה את דרכה ב-28.08 לעבר מחסן באשדוד בו אוחסנו מאות ארגזים של משקאות אלכוהוליים.

שניים מחברי הכנופיה הגיעו למחסן ונטרלו תחילה את מערכת האזעקה והמצלמות, אך לא הבחינו במצלמה נוספת שתיעדה את כל מעשיהם בתוך המחסן.

לאחר שהכינו את הסחורה להעמסה, הגיעה משאית מתל שבע שבדרום, עליה העמיסו החשודים את הסחורה הגנובה. המבצע נוהל על ידי אדם נוסף, תושב תל שבע גם כן, שעמד בראש הכנופיה שלהערכת המשטרה אחראית למספר פריצות וגניבות ממחסנים ועסקים.

לאחר שהעמיסו את הסחורה הגנובה על גבי המשאית, נסעו חברי הכנופיה למחסן בלוד, שם תכננו לאחסן את הסחורה - עד למכירתה.

אלא שכוחות משמר הגבול, שעמדו מקרוב אחר התנהלותם, הגיעו אל המחסן בלוד, ובתום מרדף רגלי אחר החשודים הצליחו לעצור את נהג המשאית, תושב תל שבע בשנות ה-30 לחייו נגדו.

עם מעצרו של הנהג נמשכה החקירה, ובשבוע שעבר אותר ונעצר ראש הכנופיה בתל שבע. זהותם של שני חברי הכנופיה הנוספים ידועה, ובמג"ב מעריכים שהם ייעצרו בקרוב. בסוף השבוע האחרון כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון נגד נהג המשאית.

בדוברות המשטרה מסכמים, כי "הודות למשאבים שהושקעו במג"ב בשנים האחרונות לחיזוק תחום החקירות והמודיעין, פרשיות מהסוג הזה יכולות להבשיל למעצרים ולכתבי אישום, במטרה להביא למיצוי הדין עם העבריינים שגורמים לנזק כלכלי גדול".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר