הרב ארוש מעדכן:

"הרבי אמר לי להגיד לכם שהוא אוהב אתכם". צפו

הגר"ש ארוש השוהה באומן שבאוקראינה, העביר משם מסר ישיר להולכים בדרכו של רבי נחמן מברסלב, שלטענתו ביקש ממנו שיעביר את אהבתו ורחמיו על כולם • צפו בו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
המסר מרבי נחמן (צילום: מיכאל בן אבו)

הגאון רבי שלום ארוש, ראש מוסדות 'חוט של חסד' ומבכירי רבני ברסלב, השוהה באומן, העביר משם מסר אופטימי בשנה קשה זו לרבים שרוצים להגיע לציון רבי נחמן לראש השנה ולא מצליחים, בשל סכנת הקורונה.

"זכיתי לבוא מהציון", פותח הרב את דבריו, "ואתם הראשונים ששומעים מה שהרבי אמר לי להגיד לכם: הרבי אמר לי להגיד לכם, שהוא אוהב כל אחד ואחד והוא עושה הכל לטובת כל אחד ואחד".

הגר"ש ארוש הוסיף: "שאף אחד לא יקח את זה באופן אישי, שהרבי לא רוצה אותו או מרחיק אותו. זה חוסר אמונה בי (ברבי נחמן. א.א.) מי שמאמין בי, יודע שאני צדיק רחמן, שאוהב כל אחד ואחד".

"אני אוהב את אלו שעושים מסירות נפש לעשות רצוני", העביר הרב ארוש את המסר שלדבריו שמע מרבי נחמן מברסלב, "ואני אוהב ומקרב אותם. כל הייסורים עכשיו, זה מקרב את ביאת המשיח".

הרב הרבסלבי סיים באומרו: "היום בלילה נגמרת ההשפעה של הפרשה של שבוע שעברת ומתחילה ההשפעה של הפרשה של שבת הבאה, שזה ראש השנה - ויהיו ישועות וייפתחו כל השערים והגבולות וכולם יגיעו לרבינו".

"היום בלילה ייפתח הכל", בישר הרב שלום ארוש, "תנו חיוך, ותדעו שהשם אוהב אתכם תמיד".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר