בניני המשרדים השוממים, הריהוט המקצועי והקורונה

הזרקור שהפנתה הקורונה אל תוך מגדלי המשרדים השוממים, היא הזדמנות מצויינת לדבר על הריהוט המשרדי שכעת עושה את דרכו לבתי העובדים וגם איך מתפקדים מול הספקים הסיניים בעיצומה של מגיפה עולמית (שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

משבר הקורונה הכניס את עולם הנדל"ן המסחרי לחוסר בהירות, הן מבחינת המשקיעים והן מבחינת החברות השונות שנאלצו לסגור את המשרדים או לצמצם את שטחי העבודה עקב המשבר המתמשך.

לגבי העובדים: חברות החלו לשלוח את העובדים בהמוניהם לעבודה מהבית ואף סייעו לעובדים בהעברת הציוד המשרדי, המחשבים והקלסרים לבתי העובדים הפזורים על פני רחבי הארץ.

על פי הערכות מומחי הכלכלה, סגירת המשרדים והמעבר לעבודה מהבית לא נועדה רק להתמודד עם הסכנה הבריאותית של עבודה מרובת משתתפים בחללים צפופים, אלא גם ואולי בעיקר חוסכת לחברות עצמן מיליוני דולרים בשנה וזאת מבלי לפגוע בתפוקת העבודה. דבר זה בא לידי ביטוי בדוחות הכספיים האחרונים של החברות הגדולות, אך לא רק, גם בקרב החברות קטנות והבינוניות מועתק המודל הזה לצמצום שטחי העבודה בבניני המשרדים.

לעבוד מהבית זה נשמע נחמד, אך הרבה קשיים כרורכים במודל זה.

בראש ובראשונה סביבת העבודה.

כדי שעובד יגיע לתפוקה מוצלחת הוא חייב סביבת עבודה שתענה על כל הצרכים אפילו הבסיסיים ביותר.

אז חוץ מכמובן מחשב חזק עם חיבור אינטרנטי מספק, העובד יספק תפוקה רק אם ירגיש בנח והעבודה תוכל לזרום כתיקנה.

על מנת לאפשר זאת חשוב לייצר את מירב הנוחות הן מבחינת מיקום פינת העבודה אך בעיקר ריהוט מתאים ונח - שולחן שיכיל את כל האביזרים הדרושים כולל כסא מחשב נח ובריאותי שמאפשר ישיבה מתמשכת בצורה נוחה.

חברת יו אס אקספורט ריהוט משרדי הינה חברה ותיקה בתחומה, כבר שנים שהיא מספקת ציוד משרדי למשרד הבטחון.

החברה פועלת כבר 20 שנה ביבוא וייצור ריהוט למשרד עבור משרדים, בתי ספר ומוסדות. במשך השנים בשיתוף פעולה עם אדריכלים ומעצבי פנים החברה צברה ניסיון ומוניטין באספקת רהיטי משרד עם סטנדרטים גבוהים וגם ריהוט משרדי מעוצב בהתאמה אישית ללקוח המיוצר בנגריה משפחתית בעלת וותק של 35 שנה בענף הריהוט.

בזכות צוות עובדים ותיק ומקצועי שכל כולו מכוון לשרות אדיב ומקצועי המכבד את הלקוח קבלה חברת יו אס אקספורט את תו אמון הציבור , ובזכות אלפי לקוחות מרוצים גם את ציון השרות הגבוה ביותר בזאפ, אתר השוואת המחירים הישראלי.

בקטלוג החברה ניתן למצוא ריהוט למשרד איכותי ומגוון הכולל : ארונות אחסון למשרד, שולחנות משרדיים , שולחנות מנהלים, דלפקי קבלה. כמו כן בקטלוג כיסאות למשרד תוכלו למצוא כסאות משרדיים הכוללים : כסא מנהלים , כסאות מחשב תוצרת הארץ , כסאות מעבדה ,פינות המתנה למשרד ועוד.

לקוחות החברה מגוונים ומגיעים מהשוק הפרטי העסקי המוסדי והממשלתי, בינהם נימנים: משרד ראש הממשלה, התעשיה הצבאית, נשר מפעלי מלט ישראליים, שטראוס, סבון של פעם, אלקטרה מוצרי צריכה, שטראוס, תנובה, ארגון המורים העל יסודי, הסתדרות המורים, אורט ישראל , אוניברסיטת תל אביב, הטכניון, עיריית ירושלים, מכון טכנלוגי חולון, צומת ספרים, באג מחשבים, אופטיקה הלפרין, רשת מרפאות מכבי דנט ומכבי טבעי, מלון דן אילת, מלון הילטון תל אביב, מלון וולדורף אסטוריה, משרד החקלאות, משרדי רו"ח ועורכי דין חברות ביטוח וחברות המשווקות ציוד משרדי.

אתגרי הקורונה העמידו את חברת יו אס אקספורט אל מול אתגרים חדשים גם מול הספקים הסיניים שהן מקור רוב הסחורות הנסחרות היום בישראל.

בימי הקורונה הראשונים נראה היה כי השוק יספוג מכה קשה, אך ככל שנקפו הימים הצליחו הספקים הסיניים לעמוד על הרגליים ולשדרג את מערך המשלוחים והייצור בתוך זמן קצר, כך שהיום הסחורה מגיע האף מוקדם מהרגיל בשנים עברו.

אז אם גם אתם מוצאים את עצמכם כבר חודשים עובדים מהבית, זה הזמן בדיוק להיכנס לכאן ונציגי החברה ימלאו את מבוקשכם בהתאמה אישית ובמחירים ללא תחרות ספיישל לגולשי כיכר השבת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר