המשטרה חשפה

צפו: כך גנבו הבני דודים את כרטיסי האשראי

שני בני דודים נהגו לחטט בתיבות של בנייני מגורים, ולשלוף מהם כרטיסי אשראי ולגלות את הקוד הסודי בדרך מתוחכמת, לאחר חקירה סמויה החשודים נחשפו - ונעצרו. צפו (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
צפו בדרכי הפעולה של החשודים (צילום: דוברות המשטרה)

כתב אישום הוגש היום (רביעי), כנגד שני בני דודים שפעלו בדרכים מתוחכמות לגנוב כרטיסי אשראי ולאחר מכן השתמשו ורכשו באשראי בסכומים הנאמדים במאות אלפי שקלים.

לאחר חקירה סמויה שנפתחה בעקבות קבלת עשרות תלונות ונמשכה מספר חודשים, חטיבת התביעות של משטרת ישראל החליטה להגיש כתב אישום נגד תושב חיפה ובן דודו - תושב הדרום.

חוקרי תחנת חיפה ניהלו חקירה ארוכה ומורכבת שכללה גביית עדויות, סריקת צילומי אבטחה ושימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, במהלכן חשפו השוטרים את זהותם של החשודים, תושב העיר בן 43 ובן דודו, תושב אשקלון בן 42 ועצרו אותם.

על פי כתב האישום, החשודים נהגו לערוך חיפוש אקראי בתיבות דואר של בניינים רבי קומות בחיפה, אחר מכתבים ובהם כרטיסי אשראי חדשים שנשלחו ללקוחות מחברות האשראי.

לאחר שכרטיסי האשראי היו בידם, יצרו קשר עם לקוחות החברה אליהם נשלחו הכרטיסים, הזדהו כנציגי חברות האשראי והוציאו מהם במרמה את הקוד הסודי של הכרטיסים, שאיפשר את השלמת העבירה.

כאמור, החשודים ביצעו באמצעות כרטיסי האשראי עסקאות בבתי עסק שונים ואף משיכות של סכומים כסף גדולים במזומן בכ- 65 כרטיסי אשראי, כאשר עפ"י החשד היקף העסקאות ומשיכות הכספים מסתכם במאות אלפי שקלים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת וחטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום ובקשה למעצרם של החשודים עד תום ההליכים נגדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר