צפו

בני גנץ: 'התגובה לחמאס - רק קצה הקרחון'

אחרי ירי הרקטות של חמאס והתקיפה הישראלית בתגובה, סייר היום שר הביטחון באוגדת עזה, שם איים: "אם החמאס ימשיך בירי, התגובות של אמש יהיו רק קצה הקרחון" • צפו (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון. וידאו: מיכאל דימנשטיין / לע״מ)

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (רביעי) באוגדת עזה, ביחד עם השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון, מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי ומפקד אוגדת עזה, תא"ל נמרוד אלוני וקיים הערכת מצב בהמשך לאירועים הביטחוניים הלילה.

השרים ביקרו גם במרכז החוסן במועצה האזורית שער הנגב, שם נפגשו עם ראש המועצה אופיר ליבשטיין ואנשי המרכז ושמעו מהם על עבודתם החשובה והאתגרים.

הסיור, אחרי ירי הרקטות מרצועת עזה לעבר ישראל הלילה, והתקיפה האווירית של צה"ל בתגובה, להשמדת עמדות טרור של חמאס.

בסיום הביקור אמר השר גנץ: "בזמן שמדינת ישראל צועדת לעתיד בטוח וטוב יותר, הנהגת החמאס מפקירה את עתידם של ילדי עזה ומביאה עליהם אסון".

"אני דורש מהחמאס לדאוג לשמור על השקט. אם יימשך הירי, התגובות של אמש יהיו רק קצה הקרחון", הוסיף שר הביטחון.

השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון אמר כי "לצד המדיניות המבצעית התקיפה והנחושה שמוביל שר הביטחון גנץ, אנו מאיצים בימים אלה מהלכים להסרת החסמים והבירוקרטיה בתוכניות מיגון לאלפי יחידות דיור במרחב, פועלים עם הרשויות המקומיות על מנת לספק את כלל המרכיבים הדרושים לצרכי הביטחון של היישובים, ומעבים את מרכזי החוסן לסיוע התושבים המקומיים והקהילות, למען חיזוקן ושגשוגן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר