"אחריות לאומית"

אלי רוזנברג, תלמיד ישיבה, יהיה בעל השליטה באל על

חברת אל על גייסה בהנפקת המניות 505 מיליון שקל • על פי הערכות, רוזנברג רכש 42.89% ממניות החברה, ובכך יהפוך לבעל השליטה בחברת התעופה הלאומית של ישראל (חדשות)

(צילום: בן חורין ואלכסנדרוביץ)

מהפך באל על: תלמיד הישיבה אלי רוזנברג, צפוי להיות בעל השליטה החדש בחברת אל על. כך עולה בסיום ההנפקה של החברה היום.

אל על גייסה 505 מיליון שקל בהנפקה ציבורית של מניותיה. ההנפקה נסגרה במחיר המינימום של 67.1 אגורות למניה. חברת "כנפי נשרים תעופה" תחזיק ב-42.89% מהבעלות בחברה.

הביקושים בהנפקה עמדו על כ-650 מיליון שקל וסך הרכישה בפועל עמד על 505 מיליון שקל, שייכנסו באופן מיידי לקופת החברה, יאפשרו לחברה לעמוד בהתחייבויותיה המידיות וישפרו את מצבה הפיננסי.

"תוצאות ההנפקה מבטאות את אמון המשקיעים בתכנית העסקית של החברה ובסיוע המדינה. בעד הכסף שהשקיעה המדינה היא תקבל זכויות הוניות מלאות על מנת להבטיח תמורה מלאה לכלל הציבור שכספו הושקע, באמצעות תקציב המדינה, במניות החברה", נמסר ממשרד האוצר.

מחברת כנפי נשרים תעופה, של אלי רונזברג נמסר: אנחנו לוקחים על עצמנו אחריות לאומית חשובה להוביל את אל על לעתיד בטוח. נשים דגש מיוחד על עמידה בלוחות זמנים, שיפור חוויית השירות לכלל הלקוחות ושדרוג המזון המוגש לנוסעים בכל המחלקות.

"בכוונתנו להעמיד לטובת אל על צוות מקצועי מנוסה ובעל יכולות מוכחות בכל השדות הרלוונטיים לניהול חברת התעופה הלאומית. צוות שיוביל את אל על להיות חברה מתפתחת וצומחת הפועלת בסטנדרטים המתקדמים ביותר בענף התעופה העולמי".

עוד הודיעו כי "אל על בשליטת "כנפי נשרים תעופה" תשים דגש מיוחד על עמידה בלוחות הזמנים בכל טיסותיה, תשקיע משאבים רבים בשיפור השירות ובשיפור חוויית הטיסה לכלל לקוחותיה, וכן תפעל לשדרוג המזון המוגש לנוסעים בכל המחלקות".

"כנפי נשרים תעופה" תהיה מחוייבת לאתגרים הלאומיים של מדינת ישראל והיא תבצע כל משימה בגאווה עם דגל כחול לבן ומגן דוד על זנב המטוסים", נמסר לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר