מכפרות ועד להפגנות

מדריך: כל התירוצים לצאת מהבית בסגר, בלי לספוג קנסות

שר הבריאות טען כי הסגר במתכונתו הנוכחית לא יוביל להורדת התחלואה, ובדיקת רשימת ההיתרים מוכיחה מדוע: הנה רשימה ארוכה של תירוצים שהופכים את הסגר ללא רלוונטי - בלי אכיפה (חדשות)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יצאתם לחגוג את ראש השנה עם המשפחה המורחבת? נמאס לכם להיות בבית ואתם רוצים לקפוץ החוצה? רוצים להתברך לשנה טובה אצל ההורים?

רשמית, ממחר, יום שישי ערב ראש השנה, אתם לא יכולים. יש סגר. אבל כאשר קוראים את התקנות, מבינים מדוע שר הבריאות פסימי, וכיצד אתם יכולים לצאת מהבית ברוגע, בלי לחשוש לקבל קנס מהשוטר שיעצור אתכם.

אם בשעה שיצאתם מהבית, יש באזור אליו אתם מגיעים הפגנה, הנה לכם התירוץ הכי קל, יעיל ונוח. לפני חול המועד סוכות אגב, תוכלו גם לטעון שאתם הולכים לקנות ד' מינים, ולפני יום כיפור לספר שאתם בדרככם לקיום מנהג הכפרות על תרנגול.

באופן כללי, שר הבריאות יולי אדלשטיין, וסגנו יואב קיש, כבר אמרו כי הסגר הנוכחי לא יוביל להורדת התחלואה, וזאת אחרי התייעצות עם מומחים.

מדוע? כי כמעט ואין אפשרות לאכוף את איסור היציאה מהבית. מותר להגיע למקום העבודה, לקנות מזון או מוצרים חיוניים, לטיפול רפואי, כולל רפואה משלימה, ולפסיכולוג.

מותר לתרום דם, להפגין, להגיע לכנסת או להליך משפטי - ואם אתם בלי רכב, תמיד תוכלו לספר לשוטרים שאתם באמצע פעילות ספורטיבית יחידנית.

מה עוד מותר? להשתתף בברית מילה או להבדיל בהלוויה. להעביר ילד בין הורים גרושים, ולהגיע למוסדות חינוך מיוחד שיפעלו בימי הסגר.

ואם כל התירוצים לא מספקים אתכם, תמיד תוכלו להכניס חתול או כל חיה אחרת לתוך הרכב, ולדווח לשוטרים כי אתם בדרככם לטפל בחיית המחמד שאיתכם.

לאור נתונים אלו, מבינים את אמירתו של שר הבריאות יולי אדלשטיין לשרי הממשלה: "קיימתי התייעצות עם כל הגורמים הבכירים, רובם ככולם בעלי תארים מתקדמים ומומחים בתחום, ושאלתי האם יש סיכוי שנוריד את התחלואה בתנאים אלו? לצערי הרב לא מצאתי מישהו אחד אופטימי".

סגנו, ח"כ יואב קיש אמר: "אנחנו לא יכולים לצפות לירידה משמעותית בתחלואה כתוצאה מהסגר. זה נכון, מי שיחפש תירוץ לצאת מהבית - ימצא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר