טענותיו נדחו

החשוד בשוד איש החסד: יש לי אליבי ממצלמות האבטחה

השופטת לא קיבלה בשלב זה את טענותיו של אחד משלושת החשודים בשוד של הרב נח קפלן כי תיעוד מוכיח שהיה במלון באותה עת, והאריכה את מעצרו ומעצר חבריו ביממה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רגעי השוד: אקדח, איומים ובריחה (מצלמת אבטחה)

בבית משפט השלום בתל אביב הוארך היום (חמישי) מעצרם של שלושת החשודים בביצוע השוד בביתו של איש החסד הרב נח קפלן בבני ברק.

כזכור, זמן קצר לאחר השוד האלים, שתועד במצלמות, הצליחה המשטרה לעצור את השלושה בתוך רכב יוקרה בו לכאורה נמלטו. בעקבות כך, היום היא ביקשה להאריך את מעצרם בשישה ימים.

במהלך הדיון נחשפו טענותיו של אחד מהחשודים, בן 44 מפתח תקווה. לדברי עורך דינו בן יהודה, יש לו אליבי ממצלמות אבטחה בבית מלון, המאשר את גרסתו כי הוא היה במקום בשעת השוד.

כמו כן, שנית, הרכב בו בוצע השוד, הרשום בבעלותו, "לא היה בחזקתו; אם נעשה משהו עם רכבו, זה לא היה בידיעתו", טען בא כוחו של החשוד.

בנוסף, "מרשי חלה בעבר במחלת הסרטן, ובתקופה זו הוא עלול להידבק בקורונה בבית המעצר, ועל כן אבקש לשחררו", נטען. "במידה ובית המשפט יסבור שיש להותירו במעצר, אבקש לצמצם ככל הניתן את הימים".

זירת השוד (צילום: אריאל קרישבסקי)

למרות כל זאת, החליטה השופטת עידית קצבוי, להיעתר חלקית לבקשת המשטרה ולהאריך את מעצר כל השלושה ביממה נוספת, כאשר החשד נגדם הוא ביצוע עבירות של קשירת קשר לעשות פשע, תקיפת אדם לשם שוד בתנאים מחמירים, שוד מזוין בחבורה/אלימות, שיבוש מהלכי משפט ונשיאת/הובלת נשק שלא כדין.

"מעיון בתיק החקירה עולה", נימקה השופטת, "כי קיים חשד סביר כנגד החשודים, לביצוע העבירות המיוחסות להם. החשדות חמורים, ומתקיימת עילת מסוכנות, כמו גם חשש לשיבוש ראיות ושיבוש החקירה בשלב זה".

קצבוי הוסיפה: "לא מצאתי לנכון בשלב זה להבחין בין החשודים, ויתכן שיהיה מקום לעשות כן בשלב מאוחר יותר של החקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר