אכיפת הסג

המשטרה השאירה 38 מחסומים "נושמים"; פקקי ענק ברחבי הארץ

מבצע "אחריות מנצחת" של המשטרה לאכיפת הסגר עקב ה'קורונה' נמשך והוחלט על השארת 38 מחסומים "נושמים", בעקבותיהם - פקקי ענק הבוקר ברחבי הארץ (חדשות, בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

אלפי שוטרי משטרת ישראל ושוטרי משמר הגבול ביחד עם מאות חיילי צה"ל, ממשיכים בפעילות מבצעית מוגברת במוקדים רבים ברחבי הארץ, זאת לצורך פעילות פיקוח ואכיפת הסגר, פעילות שצפויה להימשך עד לאחר החגים, בהתאם להחלטת הדרג המדיני.

במשטרה הוחלט כי 38 מחסומים יוותרו במרחב הבינעירוני וימשיכו לפעול במתכונת של מחסום נושם תוך בידוק אקראי. יינתן דגש מיוחד למניעת התקהלויות ופעילות בתי עסק בהתאם לתקנות והמשך האכיפה תוך שיקול דעת מפקדים ושוטרים.

בעקבות המחסומים, מורגשים הבוקר (שני) עומסי תנועה כבדים, בין היתר בנתיבי איילן, בכביש 4 ובכביש 2.

במשטרה מציינים כי נוכח מצב החירום הלאומי הנוכחי ובכדי לשמור על בריאות הציבור ולמנוע הדבקה המונית, עיקר הפעילות המשטרתית תתמקד בפיקוח ואכיפת התקנות בדגש על התקהלויות אסורות והגבלות התנועה בכל רחבי הארץ, ולצד זאת המשטרה תמשיך לאכוף גם את חובת הבידוד, חובת עטיית המסיכות במרחב הציבורי וקיום התקנות בבתי עסק.

במהלך ראש השנה, נרשמו אלפי דו"חות בגין הפרות שונות, ובפרט בגין יציאה אסורה למרחב הציבורי ואי עטיית מסיכה. המשטרה מציינת כי תמשיך בפעילות יזומה מוגברת לפיקוח ואכיפה, הן במרחב הבינעירוני והן בתוך הישובים עצמם על ידי מחסומים קבועים ומדלגים לצד סיורים בכניסה לערים ובתוכם.

מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן, קיים הערכת מצב במטה אגף התנועה של משטרת ישראל בבית דגן, לקראת המשך הפעילות של משטרת ישראל במהלך הימים הקרובים.

במהלך הערכת המצב אמר מ"מ המפכ"ל כי "בסך הכללי, בימים האחרונים, ניכר שהציבור שמר על התקנות ולצד זאת היו מספר אירועים חריגים שטופלו מיד ע"י כוחות המשטרה. בימים הקרובים מצפה לנו אתגר לא פשוט בהמשך ההיערכות. אלפי שוטרים ימשיכו לפעול בערים ובצירים ולבצע את החלטת הדרג המדיני. זוהי הזדמנות עבורי לברך את השוטרים שלנו ולהביע הערכה רבה על פועלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר