את האבק הוא שואב יותר, את הכסף הרבה פחות

סליחה ששאבנו רגע מזמנכם, אבל מה מצב שואב האבק שלכם? עכשיו גם בישראל השואב האלחוטי המתקדם, העוצמתי והשיקי שמנקה בקלות כל פינה? תכירו שואב מהעתיד עם עוצמה, עיצוב ואבזור ללא תחרות, במחיר הוגן להפליא שלא מאלץ אתכם לשלם על השם. חלום! (צרכנות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

דמיינו שואב אבק סטנדרטי מלפני שנים אחדות. גדול, רועש וכבד. כזה שצריך לגרור ברחבי הבית, להעביר שוב ושוב על השטיחים והספות עד שרואים תוצאות ולהתעצבן שכבל החשמל תמיד קצר מדי. עכשיו, חישבו על שואב אבק שנת 2020. אלחוטי, חזק, שקט, קומפקטי, נצמד לקיר ולא תופס מקום בבית וגם - נראה נפלא. הביטוי "משאיר מאחוריו אבק" מעולם לא היה מוחשי יותר.

לפרטים ורכישה,כנסו לכאן>>

שואב האבק מהדור החדש מגיע לכל פינה, ללא כבלים ועודף משקל מגבילים. בעזרת 'רגל' עוצמתית ושלל אביזרים הוא מנקה ביסודיות רהיטים ומשטחים, אופקיים או אנכיים. הוא קל לתפעול ומקל על החיים. והוא כל כך יפה שהפך לפריט עיצובי שתלוי אפילו בסלון המסוגנן של מי שמבין. לא פלא שאתם כל כך רוצים שואב אבק כזה. רק חבל שהוא כל כך יקר.

יקר? כבר לא. בשקט בשקט כובש את ישראל ליין שואבי אבק שפשוט בא לעבוד, בלי לעשות רושם ורווחים על חשבונכם. בהתחשב בעובדה שהוא מנצח בכל פרמטר, מביצועי השאיבה והטעינה עד לאבזור ולעיצוב, המחיר הידידותי שלו הוא כמעט שערורייה. בקיצור, רוצים לבזבז הון על "שמות" ו"מותגים"? בכיף. חולמים על שואב מעולה שלא שואב גם כסף? תכירו את Dreame.

'דרים' הוא מפעל בינלאומי המתמחה (בסיוע אנשי מחקר והייטק) בפיתוח שואבי אבק אלחוטיים מתקדמים ופטנטים מעולם האסטרו-דינמיקה. המפעל עתיר ידע שחברת 'בואינג' נמנית עם משקיעיו. פחות משנתיים מאז ש Dreame נחתו בארץ וכבר הגיעו השואבים של דרים למקום השני במספר הצרכנים וצברו כאן עשרות-אלפי לקוחות מרוצים ושפע ביקורות חיוביות.

לפרטים ורכישה,כנסו לכאן>>

על רגל אחת:

מה עושים שואבי האבק הנטענים של דרים, שאחרים לא עושים?

  1. יותר עוצמה: עם כוח שאיבה ויניקה אדיר של 20,000-25,000 PA ומנוע טורבו-ספייס דיגיטלי, דרים שואב בקלות אבק, לכלוך, פירורים, שערות ועוד, במינימום מאמץ מצדכם.

  2. יותר נגישות: השואב פועל גם במאונך, ומנקה מקומות קשים להגעה הודות לסט נדיב של אביזרים, מברשות וצינורות. קירות? וילונות? מדפים גבוהים? מתחת לספות? דרים יכול הכל.

  3. יותר נוחות: דרים מוביל בשוק במשקלו הקל - כ-1.5 ק"ג, ובמבנה שנוח להרים לאן שצריכים. עוד בהנדסת האנוש המוקפדת: מנגנון הפחתת רעש ומספר מצבי הפעלה לנוחותכם.

  4. יותר חיי סוללה: ופחות זמן טעינה. לשואבים מנוע חסכוני בחשמל וסוללה נטענת בעלת קיבולת גבוהה המקנה פעולה של עד 60-90 דקות ברצף, וטעינה בת 3-4 שעות בלבד.

  5. יותר עיצוב: אל תחביאו את דרים במרפסת. כזוכה תחרויות עיצוב נחשבות, תוכלו ליהנות מהמראה המרשים והעתידני שלו אפילו בסלון, בעזרת מתלה נוח ששומר גם על האביזרים.

  6. פחות כסף: זו כנראה הקטגוריה היחידה שבה דרים הוא 'פחות', אבל אל תלמדו עליו קטגוריה. כעולה חדש יחסית, הוא מוצע בארץ בכ-50% ממחירי המתחרים. כרגע, כן?

Dreame V11, מוצר הדגל של דרים, מעניק לכם עוצמת מנוע אדירה של 125,000 סיבובים לדקה, עד 90 דקות עבודה ברצף, מסך מגע דיגיטלי לבחירת פעולות, ריקון בשניות והפעלה נוחה ללא לחיצה ממושכת. ברשימת האביזרים: צינור גמיש ומברשות לרצפות ולפרקט, לספות ולשטיחים, למסילות צרות ולמקומות לא נגישים (לשעבר...). בשאיבה לשירות הטוב ביותר, תקבלו גם שנתיים אחריות מבית 'קריסטלינו', היבואן הרשמי בישראל.

לצד ה-V11, מחכים לכם דגמי V9 Pro, V10 ו-XR המצוינים, עם מגוון פונקציות ואביזרים שבעזרתם תוכלו לבחור את השואב החלומי שלכם.

לפרטים ורכישה,כנסו לכאן>>

ובטלפון: 1700-503344

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר