הפרת הבידוד

טופז לוק: "אני מתנצל שהפכו אותי לכלי ניגוח"

יועצו הבכיר של ראש הממשלה, טופז לוק, מגיב הערב לתיעוד בו נראה מפר את הבידוד ומגיע להפגנה מחוץ למעון רה"מ: "אני מתנצל שהפכו אותי לכלי ניגוח בראש הממשלה" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
טופז לוק (צילום: כיכר השבת)

טופז לוק, יועצו הבכיר של ראש הממשלה, בנימין נתיהו, מגיב הערב (שני) לתיעוד בו נראה מפר את הבידוד ומגיע להפגנה מחוץ למעון רה"מ.

לדבריו: "ההנחיות שקיבלתי השתנו מספר פעמים אבל עם זאת הייתי צריך להקפיד יותר. אני מתנצל שהפכו אותי לכלי ניגוח בראש הממשלה".

"בכל מקרה אשלם מיוזמתי את הקנס,, הדגיש יועצו של ראש הממשלה.

טופז לוק באולפן 'כיכר השבת'

כזכור, אמש, מוצאי חג ראש השנה, זיהו מפגינים את טופז לוק, יועץ התקשורת של ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת עופר גולן, דובר משפחת נתניהו, בהפגנה נגד ביבי בכיכר פריז בירושלים.

לטענת המפגינים, לוק וטופז נצפו ליד קבוצה של 'מכחישי קורונה', שאינם מוכרים למפגינים, ולטענתם, מדובר בסצנה מבוימת שניסו אנשי ראש הממשלה לצלם.

בתנועת "קומי ישראל" טענו כי "לוק נתפס מביים סצנה של הפגנה נגד הקורונה על מנת לבסס את הקמפיין השקרי והמסית של מפגינים 'מפיצי 'מחלות', קמפיין שהוביל לניסיון דריסה של מפגינים. אנחנו קוראים למשטרה לטפל באירוע במלוא חומרת הדין".

מהליכוד נמסר בתגובה כי "טופז לוק הגיע לבצע בדיקת קורונה בירושלים על פי ההנחיות שקיבל ממשרד הבריאות עם שובו מהמשלחת לוושינגטון, ולאחר מכן שב לביתו. עופר גולן לא נמצא בבידוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר