מתקפה מבית

שאשא ביטון: שרה"מ נתניהו יתעשת ולא יברח מאחריות

יו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא ביטון, יוצאת למתקפה חריפה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "מציעה לו להתעשת ולהפסיק לחפש אשמות. שלא יתעסק בהטלת בוץ ורפש" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יפעת שאשא-ביטון (צילום: עדינה וולמן, דוברות הכנסת)

יו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא ביטון, הגיבה הערב (שני) לדברים של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויצאה למתקפה חריפה נגד ראש הממשלה: "מציעה לו להתעשת ולהפסיק לחפש אשמות. שלא יתעסק בהטלת בוץ ורפש".

כזכור, בישיבת הממשלה תקף נתניהו את שאשא ביטון ואמר: "כל מי שזלזל בהגבלות שהטלנו, נכל מי שדילל את ההחלטות או ביטל אותן - שלא יבוא אלינו עכשיו בטענות איך התחלואה עולה".

יו"ר הוועדה הגיבה הערב לנתניהו ואמרה: "כשראש הממשלה הודיע לי כי החליט למנות אותי ליו"ר וועדת הקורונה, הוא הדגיש את חשיבות התפקיד ואת האחריות הגדולה שמוטלת על כתפיי. ביראת קודש נכנסתי לתפקיד.

"אחריות שמחייבת לשאול שאלות ולהטיל ספקות, לא בעוצמת הסכנה הנשקפת מהמגיפה, עליה אין כל מחלוקת, אלא ביחס לדרכים הנכונות להתמודדות עימה. כפי שמצופה מנבחרי הציבור בכנסת ובוועדות".

"כל פעולותיי היו שקופות ולאחר היוועצות", טענה שאשא ביטון: "לא קראתי לציבור "לכו לשתות בירה", לא השתתפתי באירועים המוניים ללא מסיכה, לא הזמנתי להתארח בביתי בניגוד להנחיות ועובדי לשכתי לא הפרו בידוד.

"אני מזכירה לראש הממשלה שהוא היה זה שמסמס את יישום מתווה הרמזור של פרופ' גמזו, עד שלא היתה בו עוד תועלת".

שאשא ביטון תקפה את נתניהו והוסיפה: "אני מציעה לראש הממשלה להתעשת ולהפסיק לחפש אשמות. זה הזמן להגדיל את כושר הספיקה של בתי החולים, לייצר מערך קטיעת הידבקויות יעיל, לגייס את הציבור למאבק על ידי הסברה נכונה לשמור על עצמו ועל קבוצות הסיכון. מומלץ גם לתת דוגמא אישית.

"טוב יעשה ראש הממשלה אם יתרכז בכך ולא בבריחה מאחריות והטלת בוץ ורפש".

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, הגיב לה: "מזה זמן רב יפעת שאשא ביטון אינה מתנהלת כחלק מסיעת הליכוד ואינה משרתת את מטרותיה.

"היא בוחרת לתקוף אותנו ואת רה״מ באופן אישי כאילו בחירתה לכנסת היתה מתרחשת ללא ההישג המדהים שלנו בבחירות האחרונות. כפיות טובה אינה מקובלת במחוזותינו ולכן אני סבור שיש לשקול את המשך דרכה בסיעת הליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר