'המבקר'

הזמר והיוצר שמאחורי הקליפים בראיון • צפו

הזמר והיוצר מתי שריקי מתארח באולפן 'כיכר השבת' לרגל השקת אלבומו השני "דרכים" ומספר על ההתמודדות עם הקושי בדיבור ומספר על הריאליטי והקליפים שיוצר (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ וזאבי רוזנברג. עריכה: אריאל ליבא)

הזמר והיוצר מתי שריקי בראיון לרגל השקת אלבומו השני והחדש "דרכים", שריקי פרץ לפני כחמש שנים עם אלבומו "אור חדש" שזכה לשבחים רבים, בינתים הוא הספיק להשתתף בתכנית הריאליטי המוזיקלית 'אביב או אייל' שהביאה לו פרסום רב וחשפה גם לציבור את הקושי שלו בדיבור שאינו נראה כלל באופן מפתיעה מאד בעת שהוא שר.

"מגיל ארבע התחלתי לגמגם, אך אז הבנתי שכאשר אני שר או מדבר בצמוד למוזיקה הגמגום נעלם לחלוטין, הכל על פי הקצב של השיר ואני יכול לעשות כל מה שאני רוצה. במוזיקה אני מרגיש ביטחון גדול", מספר שריקי.

הוא מתייחס לתכנית הריאליטי בה השתתף ואומר, "היה וטוב שהיה, אני לא בעד, אין באמת קיצורי דרך, צריך לעשות דרך ארוכה וקשה והתכניות האלה לא באמת עושות את העבודה. זה היה נחמד וכיף וזהו. כמו הר שאתה עולה אליו ומרגיש בפסגה כמה דקות ואז יורד ממנו.

לצד הקריירה המוזיקלית שלו, שריקי נחשב לאחד מיוצרי קליפי המילים הטובים ביותר בז'אנר המוזיקה היהודית. שריקי שהחל את דרכו כגרפיקאי בערוץ 7 הפך בשנים האחרונות ליוצר עצמאי בתחום והוא יוצר קליפים עבור מיטב היוצרים במוזיקה היהודית.

"זו עבודת בימוי לכל דבר ועניין, יש כאלה שממש נותנים לי יד פתוחה לעשות ככל העולה על רוחי וזה בהחלט כיף"

צפו בראיון המלא ובביצוע לייב באולפן לשירו "מסתתר".

לשירים המלאים בפינת המסננת:

תומר טרבלסי - תן לי עוד יום

אביאל מרק - הלב בוער

עידן עמדי - אדון הסליחות

דן שטרן - שופר

'כיפה לייב' - מחרוזת ימים נוראים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר