ממיטת חוליו

החולה המונשם זועק: "תשמרו, אל תזלזלו!"

הרב שמעון פיזם, חסיד חב"ד מצפת המונשם בבית חולים, זועק ממיטת חוליו לציבור להקפיד על ההנחיות: "מבין שקשה להחזיק הרבה זמן, אבל תראו לאיפה זה יכול להגיע" (חדשות)

(צילום: ללא קרדיט)

הרב שמעון פיזם, חסיד חב"ד מהעיר צפת המאושפז במרכז הרפואי מעייני הישועה, עם הנשמה לאחר שחלה בנגיף הקורונה, מפרסם סרטון לציבור ממיטת חוליו.

"אני מבין שקשה להחזיק הרבה זמן עם הלחץ של שמירת ההנחיות, אבל תראו לאיפה זה יכול להגיע", אומר בסרטון, תוך שהוא משבח את הצוות הרפואי.

"למרות שנשמרנו מאוד מאוד, אתם יודעים כמה נשמרנו. בכל זאת הנגיף חדר ושיבש לנו כל המהלך של החיים, עד שנזקקתי לאשפוז. קשה לי לנשום בלי העזרה הזאת, בלי הטיפול הזה שעוזר לריאות להתמודד עם הנגיף".

"אז קחו בחשבון שיש אנשים לידכם. על עצמכם קחו אחריות, אבל על אחרים קחו אחריות יותר ויותר! תזהרו מאוד מאוד אל תזלזלו, תעשו כל מה שצריך ויותר מזה לשמור אחד על השני, והקב"ה ישמור על כולנו".

לסיום הוסיף, "זאת אהבת ישראל של גאולה, שיהודי מוותר קצת על הנוחיות שלו ושומר על היהודי השני. ובע"ה נזכה מיד לגאולה ומלך המשיח יגאל אותנו. שהקב"ה יתגלה בעולם, 'ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד ושמו אחד' יחי המלך המשיח וגמר חתימה טובה".

מלבדו, גם רעייתו חלה בקורונה ומכיריו מבקשים מהציבור להעתיר בתפילה עבור שמעון יהודה בן חנה וזוגתו איילת בת חסיה יעל, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר