לאחר קבלת טופס 4:

החל אכלוס שלב א' בפרויקט היוקרה ג'רוזלם אסטייטס בשנלר

כך הופך חלום למציאות. עשרות רוכשים מכל רחבי העולם קבלו בשבוע האחרון בשורה משמחת על קבלת טופס 4 ותחילת האכלוס בפועל של דירת היוקרה אותה רכשו בשלב הראשון של פרויקט המגורים ההיסטורי ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר (נדל"ן, מקודם)

(צילום: יח"צ)

השבוע הותקן שער המתכת המעוצב בסגנון מלכותי, הוא צפוי לתחום את שכונת היוקרה ולייצר סביבה פסטורלית שקטה בלב האזור המרכזי של ירושלים. זאת במקביל להתקדמות הבנייה בשלבים הבאים של הפרויקט, אשר גם הם מתקדמים מאוד.

כאמור, עם התקנת השער ועבודות הליטוש האחרונות צפויים הרוכשים לקבל מפתחות ולאכלס את דירות היוקרה החדשות בארבעת הבניינים הראשונים: בנין 2 - הכד; בנין 3 - הדקל ; בנין 12- הנבל ; בנין 13 - הגביע.

בחברות ISA GROUP ו'ואלימר אינטרנשיונל' היוזמות ובונות את 'גרוזלם אסטייטס' מברכים בהתרגשות רבה ברכת 'שהחיינו' ומציינים את כברת הדרך אותה עבר הפרויקט מראשיתו ועד שלב האכלוס של הבניינים הראשונים, בדרך להשלמתו. "ידענו שיש ביקוש בעולם היהודי לדירות יוקרה ברמה שלא הייתה עדיין כדוגמתה בירושלים ובמיקום שהוא פסגת הביקוש, יצאנו לדרך בהבנת גודל האחריות בפרויקט בסדר גודל כזה, אבל אין ספק שההגשמה שלו עוברת את כל הציפיות המוקדמות", אומרים ומציינים כי "ההצלחה הזאת היא קודם כל סייעתא דשמיא, ולצד זה עבודה קשה ובלתי פוסקת מהתכנון הראשוני ועד הפרטים האחרונים כמו נטיעת עצי הנוי בשדרת גן 'האמפורה' העוברת בין הבניינים. מדובר באמת בציון דרך מדהים עבור פרויקט היוקרה המפורסם והמבוקש כיום בעולם היהודי ברף חדש של מקצועיות ואיכות עבודה לתפארת העיר ירושלים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר