המשטרה חוקרת

בני ברק: ילדי חיידר תקפו עיתונאי • תיעוד

העיתונאי כרמל ליבמן, כתב N12, שהגיע לצלם כיצד הלימודים בחלק מתלמודי התורה בבני ברק ממשיכים חרף הסגר - הותקף, לדבריו, ע"י תלמידים. המשטרה פתחה בחקירה (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות N12)

העיתונאי כרמל ליבמן, כתב N12, שהגיע היום (שלישי) לצלם כיצד הלימודים בחלק מתלמודי התורה בעיר בני ברק ממשיכים חרף הסגר והגבלות הקורונה - הותקף, לדבריו, ע"י קבוצת תלמידים שאף חטפו לו את המכשיר הנייד.

לפי הדיווח של ליבמן ב'N12', אחד הילדים קילל וירק עליו ואף צעק לחבריו: "תגנבו לו את הטלפון". לאחר קריאת אותו הילד, כמה תלמידים רצו לעבר הכתב וחטפו ממנו את הטלפון והשליכו אותו למרחק רב, כאשר אדם המתגורר ברחוב שצפה במתרחש מעברו השני של הכביש, הרים את הנייד והחל לברוח איתו מהמקום.

"במהלך ביצוע עבודתי העיתונאית סיקרתי הפרה של הסגר במוסד חינוכי בבני ברק", סיפר כרמל ליבמן ב'N12', "בניסיון לשבש את עבודתי העיתונאית ולמנוע את חשיפת הדברים תלמידי המוסד התקהלו סביבי קיללו אותי וירקו לעברי. בשלב מסוים, אחד מהם יחד עם עובר אורח במקום גנבו את מכשיר הטלפון הנייד שלי".

ממשטרת ישראל כי "לפני זמן קצר הוגשה תלונה במשטרת ישראל בגין תקיפה וגניבת טלפון נייד בבני ברק. ע"פ החשד, מספר חשודים תקפו את המתלונן וגנבו לו את הטלפון הנייד. החשודים ברחו מהמקום. המשטרה פתחה בחקירה".

מוקדם יותר מסרו במשטרה כי "במהלך היום נמשכו פעולות האכיפה השונות וכי במסגרתן, נסגרו הבוקר בבני ברק שתי ישיבות שפעלו בניגוד להנחיות. לכל אחת מהן נרשמו דוחות על סך 5,000 שקלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר