צפו בפורצים

שלושה קטינים נעצרו בחשד להצתת מפעל

לחוקרי המשטרה עלה חשד כי השריפה שהייתה במפעל נייר באופקים - הייתה הצתה, ולאחר ארבעה ימים של חקירה, חשפו החוקרים כי המציתים הם שלושה קטינים • צפו (חדשות)

הנערים במפעל הנייר (צילום: ללא קרדיט)

לפני ארבעה ימים, פרצה שריפה במפעל נייר באיזור התעשייה שבאופקים. היום (חמישי) המשטרה הצליחה לפענח את פרטי ההצתה ואף עצרה שלושה קטינים.

משטרת ישראל בסיוע כבאות והצלה לישראל פתחו בחקירה על שריפה שפרצה באזה"ת באופקים בשעות הבוקר והיה חשד כי מדובר בהצתה מכוונת.

שוטרי תחנת אופקים יחד עם חוקר שריפות כבאות והצלה לישראל תחנת נתיבות הגיעו למקום ביצעו סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה בעקבות חוו"ד ראשונית של חוקר השריפות כי מדובר בהצתה.

במהלך חקירת החשד עלה, כי נערים אשר שיחקו במקום רצו לטפס על גלילי הנייר בתחום המפעל אך בשל הקושי לטפס עליהם החליטו ליצור בניילון העוטף אותם פתחים ולאפשר את הטיפוס. ואז האש נתפסה בגלילים, הנערים ברחו ולמקום נגרם נזק כבד.

עם התקדמות החקירה אותרו ועוכבו אמש לחקירה בתחנת המשטרה 3 קטינים (15,15,11 תושבי אופקים) כחשודים במעשה ובתם חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים. הועבר דיווח לרשויות הרווחה והנוער.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר