מחאה מקורית:

"עקב מחדלי נתניהו, בניין זה נמצא בסגר"

פעילי השמאל מתנועת הדגלים השחורים, שהודיעו על הפסקת ההפגנות מול מעון ראש הממשלה בשל הסגר, מצאו דרך אחרת להביע את מחאתם נגד בנימין נתניהו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: הדגלים השחורים)

במאות בניינים בתל אביב יודבקו בשעות הקרובות (חמישי), ובהמשך בעשרות אלפי בניינים ברחבי הארץ, שלטים שכותרתם: "עקב מחדלי נתניהו, בניין זה נמצא בסגר".

מדובר במחאה מקורית שהגו אנשי 'הדגלים השחורים', שבמשך חודשים הפגינו מול מעון ראש הממשלה נתניהו בירושלים אך בשל הסגר הודיעו - בשונה מעמיתיהם מ'קריים מיניסטר' - על השהיית ההפגנות.

בשלטים החדשים, דרכם מבקשים פעילי השמאל להביע בכל זאת את מחאתם, נכתב: "לצערנו, לא הוקם מערך לקטיעת שרשראות הדבקה, מערכת הבריאות והרווחה יובשו וכעת מתפקדות בקושי רב".

"ראש הממשלה עצמו עסק בעיקר בענייניו האישים, כגון בקשות להקלות מס וניסיונות לחמוק ממשפט פלילי", נטען. "בעקבות המחדלים הללו ועוד רבים, של ממשלת ישראל והעומד בראשה, הנכם מתבקשים לא לצאת מהבתים. עמכם הסליחה".

חיילים בשירת "ביבי מלך ישראל", מול המאהל בבלפור (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מתנועת המחאה נמסר: "הסיבות לסגר ברורות כעת לכל אזרח ואזרחית - מחדלי בנימין נתניהו. במקום להיות במדינת ישראל, הוא טס לוושינגטון לעשות כביסה. במקום להקים מערך לקטיעת שרשראות הדבקה הוא עסק בחכירת מטוס פרטי".

"לישראל אין ראש ממשלה, יש רק נאשם מופקר שמחריב את המדינה והורס את הכלכלה - כי הוא מבועת מאימת הדין", נכתב עוד בהודעת פעילי השמאל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר