בהליך חירום

בפעילות אליעזר ראוכברגר: אושרה הרחבת חדר המיון של 'שערי צדק'

"במצב הקיים, כולם צריכים לעשות כל שניתן ולהטות שכם לסייע להתמודד עם התחלואה הרבה, וזה מה שעשינו" - מסביר מ"מ ראש עיריית ירושלים אליעזר ראוכברגר את האישור החריג (בארץ)

(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בהליך מזורז ונדיר, אישרה אתמול רשות הרישוי בעירית ירושלים בראשות מ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר, תוספת בניה של כ -1,000 מ"ר להרחבת חדר המיון של בית החולים "שערי צדק".

ההליך המזורז נדרש בשל מצב החירום הלאומי, והצורך הדחוף של בית החולים להרחיב את חדר המיון כדי להתמודד עם העומס הגדול והמצטבר בשל מגיפת הקורונה.

טרם הישיבה המיוחדת והחריגה של רשות הרישוי, שכונסה בתוך שעות ספורות מהרגע בו הסתיימה הכנת תיק הבקשה, שוחח ראוכברגר עם מנכ"ל בית החולים פרופ' עופר מרין, ועדכן אותו על הישיבה המיוחדת שזימן בהליך חריג.

מרין הודה נרגשות ואמר כי הוא חש שעירית ירושלים כולה, מגוייסת לסיוע לבית החולים העומד לשירותם של כל תושבי ירושלים בתקופה קשה זו.

מדובר בהרחבת חדר המיון בהיקף שטח כולל של כ-1000 מ"ר, וכן הוספת חניות חירום לאמבולנסים ופונקציות נוספות המשמשות את חדר המיון, כדי להגדיל את יכולת הקליטה והטיפול בחולים על ידי בית החולים.

הבינוי יהיה ברחבת הכניסה הגדולה לחדר המיון הקיים. תיק ההיתר נפתח לפני שלושה שבועות בלבד, וצוות אגף הרישוי הונחה לתת לו תשומת לב וזירוז מהיר ומקסימלי ככל האפשר. זאת כאמור לנוכח העובדה שירושלים, כמו מדינת ישראל כולה, מצויה בשעת חירום בשל ריבוי חולי הקורונה.

מ"מ ראש העיר ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה אליעזר ראוכברגר: "בשל מצב החירום הלאומי החלטתי להביא בהליך מזורז ונדיר את בקשת בית החולים 'שערי צדק' לאישור כדי לסייע במאבק נגד נגיף הקורונה. ראש העיר, משה ליאון, עושה כל שביכולתו בהתמודדות עם נגיף הקורונה".

"במצב הקיים כולם צריכים לעשות כל שניתן ולהטות שכם לסייע להתמודד עם התחלואה הרבה, וזה מה שעשינו. אני גם משבח את הצוות המקצועי באגף הרישוי וביתר האגפים שיצאו מגדרם כדי לסייע ולזרז הליכים", סיים ראוכברגר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר