בעקבות התפילה בחוץ

בערב היום הקדוש: נתן גושן יצא בשיר מיוחד • צפו

הזמר והיוצר נתן גושן המקורב לדת ולמסורת היהודית, הוציא בערב יום הכיפורים שיר מיוחד בעקבות מצב החירום בישראל - שנאלצו להתפלל תחת כיפת השמיים בעקבות העלייה בתחלואה (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
נתן גושן (צילום: מתוך האינסטגרם של נתן גושן)

מרגש: הזמר והיוצר נתן גושן המקורב לדת ולמסורת היהודית, הוציא בערב יום הכיפורים שיר מיוחד בעקבות מצב החירום בישראל - כאשר עם ישראל נאלצו להתפלל תחת כיפת השמיים בעקבות העלייה בתחלואת הקורונה.

וכך הוא שר: "כבר שנים אני כותב את הרגשות שלי, ומלחין תדאגות שלי. מוזר ומתבודד, יושב בבית, מסדר את המחשבות שלי, ונלחם בתאוות שלי. הראש אל השמיים, סוחב כאב גדול ואמיתי, הולך עם חושך בעיניים ולא מרים ידיים לא, אני לא מרים ידיים לא".

"לא ישן, אני שורף את הלילות שלי, עוד אחד מהשיגעונות שלי. אומר כמה מילים ומדמיין אותך שומע את התפילות שלי, ומקשיב לצעקות שלי, אז רק אל תעזבני, כי אם אני הייתי במקומך, היה נמאס לי כבר ממני, תגיד לי שעדיין לא, תגיד לי שעדיין לא".

נתן גושן, הנחשב לזמר מוערך בישראל ובעולם כולו, התקרב בשנים האחרונות לדת ולמסורת היהודית, הוא כותב ושר מוזיקה יהודית. מידי יום הוא מתפלל, מניח תפילין ולומד תורה ואף מקפיד על שמירת שבת וכשרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר