צפו בביקור

גנץ בבני ברק: "כשמסתירים מידע מישהו נפגע"

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר הבוקר בעיר בני ברק והגיע לסיור בישיבת 'אורחות תורה' • בסיום הביקור אמר: "תשתפו פעולה. תבינו, כשאתם מסתירים מידע - מישהו נפגע מכך" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: טל עוז ואריאל חרמוני, משרד הביטחון)

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר הבוקר (שלישי) בעיר בני ברק הסובלת מהתפרצות קורונה וקרא לתושבים להישמע להנחיות משרד הבריאות ולשתף פעולה עם הבדיקות והחקירות.

במהלך הביקור קיבל שר הביטחון סקירה במתחם בדיקות ללא צורך בהפניה שמופעל על ידי מד"א ופיקוד העורף ועמד על שיתוף הפעולה מציל החיים בין הגופים ביחד עם עיריית בני ברק ומשרד הבריאות. ל

אחר מכן ביקר גנץ בישיבת 'אורחות תורה', ודן עם ממונה הקורונה בחברה החרדית, אלוף במיל' רוני נומה, ואלוף במיל' מיקי אדלשטיין, במאמצים להשאיר ישיבות במתכונת מלוניות קורונה ולמנוע את חזרת החולים השוהים בישיבות לבתים בעת החופשה מהישיבות.

גנץ בבני ברק, היום

בסיום אמר השר גנץ: "אני מברך על שיתוף הפעולה המצוין של פיקוד העורף, מד"א ועיריית בני ברק. אבל שיתוף פעולה נוסף שהוא קריטי הוא עם האזרחים עצמם. אני קורא לכולם להישמע להנחיות, לענות בתשאולים כמו שצריך. תבינו, כשאתם מסתירים מידע - מישהו נפגע מכך. כולם חייבים לקחת אחריות אישית, רחבה, להיבדק, להישמע להנחיות וביחד נתגבר על האתגר הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר