צפו ב'המבקר'

איתי עמרן: "שנים שאני זה שעצר את עצמי"

הזמר והיוצר איתי עמרן, שפרץ בתקופה האחרונה עם הלהיט "פעם אחת" מגיע לאולפן כיכר השבת לראיון חג בו הוא מספר למה לקח לו כל כך הרבה שנים לפרוץ וגם ביצוע לייב (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: זאבי רוזנברג, מולי הרשקוביץ)

הזמר והיוצר איתי עמרן יוצר כבר שנים רבות, הוא הוציא סינגלים בעצמו וגם כתב שירים לאחרים, אך כל העת על אש נמוכה. השיר האחרון שהוציא בחודשים האחרונים "פעם אחת", הפך ללהיט שזוכה להשמעות רבות בכלי התקשורת ולאהבת הקהל. לקראת אלבום הבכורה שבדרך, הגיע עמרן לראיון חג באולפני כיכר השבת כשהוא מספר על הדרך שעבר ומה לדעתו גרם בשנה האחרונה להצלחה והפרסום.

"כבר מגיל שלוש דחפו לי את העניין של המוזיקה, כילד תימני שעולה לתורה כבר בגיל שלוש זה משהו בלתי נמנע. רוב חיי גדלתי בבני ברק, ישיבות וכו ואז התחתנתי והתגרשתי והתחתנתי שוב פעמיים, ונולדו לי ילדים והשירים היו ברקע כל הזמן אבל לא יצאו החוצה".

"בשלב מסוים אתה מגיע למיצוי של מאורעות החיים ואומר "אוקיי עכשיו תורי". אחרי שמונה ילדים הגיע תורי, וברגע שראיתי שהילדים שלי מקשיבים לשירים שלי ומתחילים לשיר אותם בעל פה הבנתי שהגיע הזמן שלי ושל השירים האלה לצאת לעולם", אומר עמרן בהתלהבות מדבקת.

הוא מספר כי במשך שנים מנע אנשים מלצלם אותו מבצע את שיריו מתוך חשש שמא יטעה במהלך הביצוע או קולו לא יהיה נקי, "כששחררתי באמת, הברכה התחילה לזרום. מתברר ששנים החזקתי את השער של עצמי נעול", הוא אומר בחיוך.

ההצלחה של הלהיט "פעם אחת" החלה בעקבות צילום כזה, כאשר עמרן ישב עם כמה חברים וניגן ושר, אחד מהם תיעד ספונטנית את הביצוע והשיר צבר עשרות אלפי צפיות ברשתות החברתיות עם תגובות נלהבות שהביאו את עמרן להיכנס לאולפן ולהקליט אותו בצורה מסודרת.

"אני בהתרגשות שיא עם ההקלטות של השירים החדשים והאלבום, ואני מעביר את זה הלאה וההתלהבות הזו עובדת. אני רק רוצה לפגוש אנשים ולספר להם ולשיר להם על הדרך וזה פשוט עובד", הוא אומר בעיניים בורקות.

הוא מספר על הפקת האלבום החדש לצדו של המפיק הנודע תומר מתנה ומבצע בלייב באולפן את "פעם אחת".

צפו בראיון המלא ובביצוע

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר