מתאושש, ב"ה

חולה הקורונה הותיק בארץ: "חזרתי לחיים"

ר' פנחס אמיתי, שחנך את מחלקת קורונה בבית החולים הירושלמי, מספר ליוסי אלי בחדשות 13 על אשפוז של חצי שנה בבית החולים, ועל הליך ההתאוששות הממתין לו (בארץ)

(צילום: באדיבות חדשות 13)

ר' פנחס אמיתי, חולה הקורונה שפתח את המחלקה הייעודית בבית החולים הדסה עין כרם, והיה מאושפז יותר מחצי שנה, מדבר בראיון ליוסי אלי בחדשות 13.

"התחלתי להרגיש לא טוב. אשתי הזמינה אמבולנס, היה לי חום גבוה, והרדימו אותי", סיפר ר' פנחס כיצד הכל התחיל - כאשר הרופאים עדיין לא ידעו כמעט כלום על הנגיף.

בני המשפחה מספרים, "עדיין לא היו כמעט מחלקות קורונה בארץ מעט מאד מחלקות. והוא 'זכה' לפתוח את מחלקת טיפול נמרץ הקורונה בעין כרם. הוא מתקשר ומעדכן את סבתא שהולכים להנשים ולהרדים אותו. בערב כבר היה בטיפול נמרץ מונשם ומורדם".

הוא תיאר בראיון כיצד עבר בכל הקומות בבית החולים, תוך שכלתו מספרת על הבעיות הרפואיות מהם סבל: "הנגיף הזה פוגע בהכל", היא אומרת, מניסיון מר.

רק בשבוע שעבר הועבר למחלקת שיקום, אחרי 167 ימי אשפוז. "אני זוכר שאני לא זוכר", אומר ר' פנחס במענה לשאלת יוסי לוי מה הדבר הראשון שהוא זוכר מהאשפוז.

לדברי ד"ר יורם מערבי, "הוא בהחלט אחד החולים עם האשפוזים הכי ארוכים והכי מורכבים שהיו כאן". הרופא פנה לר' פנחס: "אני לא יודע כמה פעמים אתה צריך להגיד ברכת הגומל על כל מה שעברתי ויצאת ממנו. ועדיין יש לנו דרך ארוכה בשיקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר