"מצב לא נעים"

אברהם בצלאל: "נדבקתי בתפילת ראש השנה"

"התחושה שאתה עדיין לא יודע האם המשפחה והילדים שלך נדבקו או לא היא כשלעצמה קשה"; סגן ראש עיריית ירושלים, אברהם בצלאל, נדבק בקורונה ומדבר: "אני חלש מאוד" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אברהם בצלאל (צילום: כיכר השבת)

סגן ראש העיר ירושלים ומחזיק תיק חינוך, אברהם בצלאל נמצא אמש (שלישי) חיובי לנגיף הקורונה וחושש כעת מהידבקות משפחתו בנגיף וקורא לציבור להישמע להוראות, "יש פה מגיפה קשה וחייבים להתעורר".

לדברי בצלאל, שהחל להרגיש חולשה וכאבים בעצמות במהלך התפילות ביום כיפר אולם סבר כי מדובר בתופעות של הצום: "בכל אופן אני צם, אז חשבתי שהכאבים בפרקים מגיעים מהמאמץ שבתפילה והצום יחד, בהמשך התחיל גם שיעול.

"הבן שלי משבת לא הריח, כמובן שהוא נשאר בבית ושמר על בידוד, לאחר שהרגשתי את התסמינים, החלטתי שבמוצאי יום כיפור כשהבן שלי הלך לבדיקה, אני גם ייבדק, רק כדי לשלול את האפשרות שאני חולה".

בצלאל טוען כי שככל הנראה נדבק במניין מצומצם בו התפלל בראש השנה: "אני לא רואה מקום אחר שבו יכולתי להידבק, למרות שבמניין שבו התפללתי שמרו על כל ההנחיות כולל הקפדה על מרחקים ומסיכות כל התפילה".

בצלאל מדגיש לדבריו כי נהג להקפיד בחומרה על הכללים ובכל אופן הוא נדבק: "חייבים להקפיד על הכללים, אבל גם מי שמקפיד אינו חסין".

סגן ראש העיר מתאר את ההרגשה לאחר שנדבק: "ההרגשה לא כל כך טובה, אני חלש מאוד, בשעות האחרונות עלה לי החום, ואני חווה תופעות כמו שיעולים וכאב בעצמות.

"התחושה שאתה עדיין לא יודע האם המשפחה והילדים שלך נדבקו או לא היא כשלעצמה קשה, זה מצב לא נעים שאף אחד לא רוצה לעבור אותו".

"הטלפון לא מפסיק לצלצל", מספר בצלאל: "אנשים ממשיכים לפנות כדי שאדאג להם לפינוי למלונית כאילו שאני לא נמצא במצב הזה, בתפקיד הזה אין באמת חופש".

המסר שבצלאל מבקש להעביר לציבור: "חייבים להקפיד בחומרה על ההנחיות כמו שמרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה בראשותו של רבינו הגדול ראש הישיבה חכם שלום כהן, אשר הורו בנחרצות "לקיים את כל התפילות במחרב הפתוח, ואין לקיים כלל התפילות במקומות סגורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר