אופנועים יפקחו

ממחר: מחסומי המשטרה יוסרו ויוחזרו בלילה

המחסומים המשטרתיים שהוצבו בדרכים במטרה לאכוף את הסגר, גרמו לפקקי תנועה אינסופיים. במשטרה החליטו לשנות מדינות וממחר, המחסומים יוסרו מהכביש בשעות היום (בארץ)

מחסום משטרתי (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

הפקקים האינסופיים הנגרמים כתוצאה ממחסומי המשטרה, גרמו למשטרה לחשב מסלול מחדש, והחל ממחר (חמישי), המחסומים יוסרו מהכבישים בשעות היום.

על פי הפרסום ב'חדשות 12', במשטרה החליטו להיות קשובים לביקורת ולשנות מדיניות, בנוגע למחסומים - שיוצבו רק בשעות הלילה.

כדי להמשיך ולאכוף גם בשעות היום, אופנועי אגף התנועה יעצרו רכבים לבדיקה באופן אקראי על מנת לבדוק את מטרת נסיעת הנהגים ולוודאות כי הם בדרכם למטרה חיונית.

החלטת המשטרה הגיעה לאחר שבימים האחרונים הצטברה ביקורת רבה על צורת האכיפה של המשטרה שאכפה באמצעות מחסומים נושמים, מה שגרם לפקקים בלתי נסבלים, לאלו שהיו צריכים להגיע למקום עבודתם החיוני.

מוקדם יותר היום, אמר מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן כי יש להיערך להגביר את האכיפה במהלך חג הסוכות.

השלב הראשון בהגברת האכיפה, לפי כהן, זה שבמהלך טרום החג יתמקדו השוטרים בפעילות הסברה והידברות אל מול הקהילות והמנהיגים. פעילות זו תכלול גם מניעה באמצעות אזהרות וביקורים פיזיים במוקדים השונים.

בנוסף, בכל הארץ יוקצו כוחות תגבור ייעודיים, שממחר יעברו בבתי הכנסת ויבצעו פעולות הסברה נרחבות והבהרות לגבי המותר והאסור במהלך ימי החג.

כמו כן, החל מערב החג תבוצע אכיפה נחושה ובלתי מתפשרת במוקדי התקהלויות אסורות בסוכות אלו ובכלל. האכיפה תכלול, בין היתר, הטלת קנסות על האחראים והמפרים ופיזור התקהלויות המנוגדות לתקנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר