קריסת התקרה בעפולה

חיים יעקב ז"ל נטמן; "כולם יודעים את הענווה שלך" • תיעוד

עשרות בני משפחה וחברים ליוו למנוחות את הבחור חיים יעקב סין שלום ז"ל, שנהרג מקריסת מבנה בעיר עפולה. אביו ספד לו בדמעות: "היית אהוב על כולם, אבל גמרת את התפקיד שלך בעולם" (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: יעקב דינין)

תיעוד דומע: עשרות בני משפחה וחברים ליוו אמש (רביעי) למנוחות את הבחור חיים יעקב סין שלום ז"ל, שנהרג מקריסת מבנה בעיר עפולה.

האירוע הקשה התרחש, כזכור, בעת שהצעיר בן ה-22 סייע בשיפוץ דירה בקהילה החרדית בעיר עפולה.

מסע ההלוויה נערך בהר המנוחות בירושלים בהתאם למגבלות הקורונה.

יואל סין שלום, אביו של המנוח, ספד לו בבכי: "אתה היית אהוב על כולם, אבל גמרת את התפקיד שלך בעולם. כמה אסונות יש בעם. רוצים את 'המשיח', רוצים לעבוד את השם בשמחה ושלא יסגרו לנו את בתי הכנסת, הקב"ה תעזור לנו להתחזק ותן לנו כח לקבל את הניסיון הזה באהבה".

(צילום: יעקב דינין)

הרב בן זקן, רב הקהילה הצרפתית בביתר עילית, ספד לו ואמר: "לפני יומיים ביום הכיפורים ביקשנו מהשם בתפילה 'חיים', כנראה עוד לא הרגשנו מה זה המתנה הזאת, והקב"ה היה צריך לקחת איזה קורבן שנרגיש מה זה חיים".

הרב צבי חלמיש, רב קהילת ברדיטשוב בביתר עילית, ספד לו ואמר: "חיים, כל ביתר יודעים את הענווה שלך, הפשיטות שלך נתנה השראה לכולם, לפגוש אותך ולראות מה זה טוהר המידות. סיפר לי יהודי שהתפלל איתך ביום כיפור האחרון וכשהגיעו לקטע: 'וכל מאמינים', אתה התחלת לשיר עם כזה חביבות: 'וכל מאמינים שהוא טוב ומטיב לרעים ולטובים', היה לך כח של אמונה, הקב"ה רצה אותך לידו. עלית לשמיים טהור ונקי מיד אחרי יום כיפור".

(צילום: יעקב דינין)

יצויין כי בפעילות לשכת סגן השר אורי מקלב, רב המכון לרפואה משפטית הרב יעקב רוז'ה וארגון זק"א, הושג ויתור על הבקשה לנתיחת גופתו של המנוח והלווייתו נערכה כאמור הלילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר